17 Aralık 2009 Perşembe

Puslu bir Ankara gününde

Bu gün yine kalktım sabahın köründe kapalıydı Ankarada hava ...Ancak güzel başladım güne şükrederek kalktım yataktan ...Akşamdan kuzumun bana doldurduğu yeni Candan Erçetin yeni albümü kulağımda yine süper olmuş içimi deşiyor ...Mütiş bir kadın ve özel bir yorumcu ...

Dün kuzularıma gittim 40ları çıktı onları yıkadım çok güzeller ya insan koklamaya doyamıyor...

Bu gün evimdeyim kendime bir sürü kumaş aldım onlara model bulup dikmem lazım ...Ben kendime göre birşeyler bulmakta zorluk çektikçe dikiş dikmeyi bırakamayacağım anlaşılan ...Sanki herkes çok zayıfmış gibi kıyafetler hep küçük olanlarda benim tarzım değil ...
Zaten kendi diktiklerimde daha çok rahat ediyorum...

Dikiş günleri yeniden başladı ...Kıyafetlerle başlayalım kendimle uğraşmaya ...Kendimle ilgili çalışmalar yapmıyorum araştırma ve öğrenme aşamasına girdim yine...Ortalıkta acayip bir bilgi kirlliği var insan kendine ve mantığa uygun olanı şeçmekte zorlanıyor ancak R.Şanalın iyi bir rehber olmanın şartlarını okuduğumdan beri kendime rehber edindiğim kişileri inceler oldum neredelermiş nerye gelmişler ...
Sadece fiziksel özellikler değil önemli olan kendinde ne başarmış buna daha çok önem veriyorum satır aralarını iyi okumaya onlar hakkındaki karşı görüşleri değerlendiriyorum buda kişi hakkında ne çok ip ucu veriyor aslında ...

Ben kendimde olan hatalarımı kendi içimde kabullenip budavranışlarım üstünde çalışmalar yapıyorum...Henüz bir arpa boyu yol aldım ancak hayatımdaki fazlalıklardan kurtuldum böylece...

Birde bu aralar kızılderililere ilgi duymaya başladım çok özel insanlar yaşamları öğretileri çok güzel ...En çokta dinleme konusundaki tavırları beni çok etkiledi ...Bende susup karşımdakini dinlemeye başladım songünlerde neçok ses varmış duymadığım ...Ne çok gürültü kirliği ne çok gereksiz konuşma onları duymuşum şimdiye kadar ancak ne güzel seslerde varmış bütün bu kirliliğin içinde artık varsayım üretmediğim içinde güzelsesleri duyar oldum ...Hayatı hangi gözle görürseniz hayata size o yüzünü göseriyor...

.


Hiç yorum yok: