5 Aralık 2009 Cumartesi

BU GÜN YİNE SABAHIN HUZURU İLE BAŞBAŞAYIZ...






Bu gün yine sabahın huzurlu saatlerini yaşamak için erkenden kalktım ...Ne güzeldir sadece çöpçülerin olduğu ve ekmek arabasının gelmesi ve sanki taze ekmek kokusunu duymak içimizde ...Severim sabahların huzurunu gözlemlerim dünyanın yavaş yavaş uyanışını ...İnsanların telaşla işlerine gidişini ...Bu pazar günleri insanların daha geç kalmasıyla sabahın huzurlu saatleri daha uzun sürüyor ...Kahvaltılık bir şeyler alıp dönenlerin ekmeklerin ucunu koparıp yerken seyrederim ...sesiz ve huzurla güne başlamak insanda pozitif duyguların artmasına neden oluyor...

Bu ara kendimle ilgili bir EFt çalışması içindeyim deştim yine içimi kanatım zaten kanayan yaraları acıyor bırakıyorum ertesi gün tekrar başlıyorum çalışmalar ...Bu 6 yıl önce yaşadığım olaylarla ilgili çok acıtılmış incinmiştim hak etmediğim nedenlerden dolayıozamanlar kişisel gelişim olaylarını bilmiyordum ...
Bana yapılanlara ya ağlıyordum yada sesiz kalıyordum ...Çok canımın yandığı yerlerde sarılıyordum bedduaya ...

O günlerde ettiğim bedduaların hepsi tutu ancak benide acıttı...Hayatım değişti sitesinde arkadaşımız mücevherin yazısını okuyana kadar devam ettim bu olaya ...

Öğrendimki söylenen kötü sözlerin bizlerede getirisi var ve iptal etmeyi sevgili mücevherden öğrendim zaman zamna ağazımdan kaçınca iptal ediyorum hemen ...

Bu yaşadıklarımıda önce mektup şeklinde olayı yazdım ...okudukça ilgili kişileri yazdım ve ilgili kişiler hakkında mektuplar yazdım ve bu mektuplardan EFT başlıklarımı belirledim ...yaktım mektupları kendimde ve kşilerden özürlerimi diliyerek ...İşin en zor kısmını tamamladım ve başladım yapmaya ilk başlık beni bir hayli acıttı sanki göğsüme kocaman bir fil oturmuştu ve ben nefes alamıyordum ...5 turun sonunda hiç birşey hissetmemeye başladım hissettiğim duyğu 0 lanmıştı ve rahatlamıştım ...

Çalışmalar yavaş yavaş devam ediyor başlamak bitirmenin yarısı ...
Kendimle uğraşamta kendime zaman ayırmak beni ne çok değiştirdi ...Birde kendimi çok rahat ifade eder hale geldim zaten ifade sorunum yoktu ancak artık kendimi tanıdığım için daha netim ve ne istediğimi bilirim ...

Ben hayatımda koyun veya kul olma özelliklerini hiç taşımadım onun için kendime mutang nikini seçtim ...Bana özgürlüğü çarıştırdığı için ...

Salarım saçlarımı rüzgara estirim

Hiç yorum yok: