15 Aralık 2009 Salı

Hayatıma Yeni Bir Düzen Lazım


Bu aralar başkalrı için koşuşturmaktan kendim için birşeyler yapamaz hale geldim ... Zaman geçiyor ve ben hep başkaları için koşuşturuyorum ...Hayır deme zamanım yine geldi anlaşılan ...Nedense herkesin bana ihtiyacı var...Sanki ben olmazsam olmazmış gibi...

Annem bakıccının izin günü bana göere ayarlar ,kardeşim çocuklara yardım bekler ,evde yapılması gereken işler beni bekler bu listeede uzar gider ...

Biraz hayır diye bilmeli arkadaşlarımla buluşmalıyım ...Ne çok özledim sevdiklerimi ne güzel dostluklar yaşadık ...Bu arada hayata en cimri olduğum konu dosat kavramı ...Herkesle tanışa bilirim seve bilirim konuşa bilirim arkadaşta olabilirim ancak dost olmak zaman alır herkese dostum diyemem ...Ancak azımsanamayacak kadarda dostum vardır bu kadar cimri olmama rağmen ...Arkamı hiç kollamadan döne bileceğim koşulsuz sevdiğim...Ne güzel insanlardır kendileri sevgi saygı hoş görülüdür genci yaşlısı ...Gözleri sevgiyle bakar içlerindekileri yansıtır yüzleri...Kendilerini incitmiş insanlar için kötülük düşünmezler...OFfffffffffff ya ben çok özlemişim hepsini en kısa zamanda görüzşmek istiyorum hepsiyle...


Dün kuzularıma gittim ay çok güzeller ya bu arada yaşantımdaki en güzel iki minik kendileri...Her gördüğümde yeniden aşık oluyorum onlara ...Gün güne büyüyorlar ...Artık biliyorum Mert beni çok iyi seçebiliyor ...Alp'de uykudan gözünü açamıyor bile...



Kalp çakrama çok iyi geliyorlar sanki kırıkları onarıyorlar yeniden minik bir canı sevmek bana çok iyi geliyor ...Koşulsuz sevmek mütiş bir duyğu ...
Dün onlar için hazırladıklarımın resimlerini çektim ...Bu gün buradan sergilerim ...Çok fazala örgü yapmadık gerektikçe öreriz diye ördüklerim küçük gelmeye başlamış bile uzata bileceklerimi uzatacağım...

Hiç yorum yok: