19 Aralık 2009 Cumartesi

Günaydın Günlüğüm

Bu gün yine sabahın huzuruna uyandım oturdum pc başına blogları gezindim ...Bu aralar yemek bloglarına takıldım ne hoş şeyler yapmışlar bir çoğunu ekledim iyi fikirler var ...Ne güzel paylaşımlarda bulunulmuş ...Bir çoğunu deneyeceğim...

bu sabh kahvaltıya birşeyler yapmak istiyorum ancak henüz karar veremedim eskiden pazar kahvaltılarımız çok özenli olurdu hatta bir ara brunch tadında ouyordu uzun sohbetlerle geçiyordu ...Babaanne bizimle kalmaya başladıktan sonra hepimizi huzursuz ettiği için artık ara sıra birlikte kahvaltı yapar olduk ...Ne çok şeyi değiştiriyor bir başka hayatın sizin hayatınıza girmesi...

Eşim kalktı mutfakta çay suyu koyuyor ...Bu gerçekten inanılmaz bir olay yıllarca beklemiştim hazır bir kahvaltı sofrasına oturmayı ancak hep ben hazırlamıştım...

Hayatıma bakış açım değiştiğinden beri ben kendimle uğraşmayı şeçtiğimden beri yani çevremdeki kişilerde değiştiler ...Ben onları oldukları gibi kabul etmeye başladım değiştirmeye çalışmaktan onlardan beklentiler içinde olmaktan vazgeçtiğimden beri daha uyum içindeyiz ...Kendileri oldukları için daha çok seviyorum onları ...Ne giyindiklerinden ne yediklerine dikkat etmekten çok ne konuştuklarına dikkat ediyorum artık çevremi daha çok dinliyorum bu yüzden onları daha iyi anlaya biliyorum ...Hepsini çok seviyorum...İyiki varlar ve benim hayatımdalar...

Hiç yorum yok: