2 Aralık 2009 Çarşamba

KİŞSEL GELİŞİM MACERASIN DA İLK ADIMLARIM





Evet nerede kalmıştık bilgisyar öğrenmekle dünyama yeni bir kapı açıkdı ...Önce hayatım değişti sitesinde öğrendiklerim ve edindiğim dostlar sonrada hayalalaz sitesi ve dosatlar benim hayatıma çok şey kattı...

Bir çok kitap ve öğrenilebilecek bir çok konu ile edindiğim bilgiler ...Tabi sadece öğrenmek yetmiyor uygulamak ve sonuçları çok önemli ...

İlk yaptığım çalışmalar secret kitabından oldu ...Bu kitap beni çok etkiledi ...
Neden diye sorarsanız aslında içinde okuduğum bir çok şeyi ben zaten yapıyordum ancak azıcık ondan azıcık bundan dı ...

Mesela şükretmenin önemi bende şükrediyordum ancak aklıma geldiğinde veya sadece bir şeye ...Artık bir şükür listem var neler yokki içinde komşum rahmetli Emine teyzeden bahçemde şimdi yok olan dut ağacıa kadar ...sabah akşam kendimi alıştırıncaya kadar kağıttan okudum aklıma geldikçe ettim ...artık herşeye otomatik bir şekilde şükredebiliyorum ...Bu olay benim içimdeki şevkat duygularımı harekete geçirdi...

Sonra hep söylüyorum muhteşem üçlü yasak ,günah ,ayıp üçlüsü ...Yıllarca gıcık olmuştum bu üçlüye elimden geldiğince çocuklarıma kullanmadım ...Bizler büyütülürken açıklayamadıkları herşey için bunlardan birilerini kullandılar ...Din konusu ise günah ahlaki bir değerese utanmaz ayıp dendi yapmamamız gereken şeylere yasak getirildi ...Evet bir çoğu haklı olabilir kurallardır ancak açıklanmayınca canavarlara dönüşüyor ...Ben bilmiyorum kelimesini kullanmak yerine gözümüzün içine bu kelimeleri soktular ...

Bunların içinden kendi yasak günah ,ayıplarımı seçmek bayağı bir zamanımı aldı ...kendiminkileri açıklana bilir kelimeler haline getirdim ...Niye yasak şu nedenden dolayı niye günah şu yüzden ...niye ayıp toplum olabilmenin karmaşaya neden olmamak için gibi açıklamalarım oldu...

Sonra hayatımdaki olumsuzluk ifade eden kelimeleri hayatımdan çıkardım inanın kolay olmadı ama kelimesi bile olumsuzluk ifade ediyormuş ...Sevgili Abdullahın kulakları çınlasın yolu açık olsun ...

Dualarım ah ne çok yanlışla dua etmişim yıllarca hep en kötüsünü istemişim ve sonrada korunma istemişim ...Mesela Allahım çocuklarımı kazalardan belalardan koru ...Önce kaza ve bela işi içinde olsunlar fakat korunsunlar ...Bize böyle öğretildi dua ...Hemen değiştirdim dualarımı önceleri zor geldi kelime seçmek ancak başardım ...Artık dua ederken çocuklarıma Allahım çocuklarıma iyi gün göster onları iyi analarda iyi insanlarla karşılaştır yolları aydınlık ve açık olsun diye dua ediyorum ...
Bir de ne çok sabır dilemişim Allahtan artık dilemiyorum ben sabır diledikçe kendimi sabredecek bir olayın içinde bulduğumu gördüm...Olaylara karşı sabırlıyım isyan etmiyorum iyilik ve güzellik dilediğim için artık böyle şeylerle karşılaşıyorum.

Ben EFT ile hayatım değişti sitesinde tanıştım ...Orada öğrendiklerimi ve Mürüvvet Muratın kitabı ve en önemlisi benim azimli ve kararlı çalışmalarım sayesinde epey aşama kaydettim ...Alerjilerimin hafiflemesi hatta bir çoğunun bitmesi benim en büyük ve en somut başarım oldu ...Eskiden birsi beni eleştirse bir yumru gelir boğazıma yerleşirdi ancak artık yaptığım çalışmalarla boğaz çkram açıldı ...Bana söylenen sözlere bende çok rahat ve incitmeden cevaplar veriyorum ...

Ben bütün bir kış hatta bazende yazın boğaz ağrısı çekerdim artık bu etkiyide aştım bunlar bariz görünenler ...Yarın EFT ile igili yaptığım çalışmaları daha detaylı anlatırım ...

Bu yaptığım çalışmalar tam 3 yılımı aldı ancak kendimle tanışmak içimde yalnız kalmış çocuğu büyütmek ve kendimi bulmak herşeye değerdi ...Bütün öğretilerde de insanın kendi ile buluşması içsel yolculuğu çok önemlidir ...Sizlerinde kendinizi en iyi şekilde bulmanızı dilerim...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bende öğrenmek istiyom ama nasıl?yardımcı olursan beni sevindirirsin güzel insan.dualarında çokgüzeldi bir dua litesi yeniden çıkarsan çok iyi olur.hosca kal

Serpil dedi ki...

Benim EFT maceralarımı okursanız ve adım adım uygularsanız yapabilirsiniz çok kolay bir yöntem ve mucizeler yaratıyor ...Ben hala dualarımı olumlamaya çalışıyorum her gün yeniliyorum ama söylediklerinizi dikkate alıp yazarım önerin için çok teşekkürler...