13 Aralık 2009 Pazar

Güzel Bir Pazar




Dün güzel bir pazar geçirdik uzun süredir eşimle birlikte birşeyler yapmıyorduk ...Dün bir hasta ziyaretinden sonra birlikte yemek yedik hava yağmurlu olduğu için bir alış -veriş merkezinde gezinti yaptık ...Eskiden ne çok isterdim kocaman çarşılar olsun sabah girip akşam çıkayım diye ancak artık çok hoşlanmıyorum özelliklede kendime göre giyisi bulamadığım zamanlar...
Ancak D&R girdiğimizde çok mutlu oldum ...Mütiş bir yer benim için sanki buday ambarına düşmüştüm ... Kitapların kokusu ve dokuları bile beni mutlu etmeye yetiyor ...Derin derin içime çektim yalnız kitaplar el yakmaya devam ediyor kitap alamdan çıktım olsun yinede güzeldi...Eşimle birlikte kitapçıda olmak bile çok farklı bir duyguydu ...Kendisi pek okumaz ancak o bile benim coşkuma ortak oldu...Gırgır dergisi alıp çıktık eskiden pazarların vazgeçilmezi idi...

Eve geldik yorugun ancak huzurlu bir günün ardından güzel bir uyku ile kendime geldim Gamze'yle akşam kahvelerimizi içip fallarımıza baktık ...Daha sonra yeni bir kitaba başladım parfümün dansı diye ..
Bu aralar Aydın Boysan okuyordum ancak sıkıldım ...Ben Aydın Boysanı dinlediğim de seviyorum mütiş bir insan onunla aynı dönemde yaşamak çok hoş bir duygu ...



Hiç yorum yok: