18 Aralık 2009 Cuma

Günaydın Günlüğüm

Sabaları erken kalkıp huzurla güne başlamak gibisi yok ...Evdeki herkes için kör sabah benim için vazgeçilmez saatler...Sabah ritüellerimi yapıyorum şükürlerim koruma kalkanlarım ,sevdiklerime minnetle doluyor kalbim ...

Bu sıralar hayır deme çalışmalarına başladım önceliği kendime vermeliyim yine ...Bencillikle karıştırılmasın sakın ...okuduğum bir yazıyı burada paylaşmak istiyorum .
HAYAT
Hayat kimi sevdiğinve kimi incittiğindir.
Kendin için neler hissettiğindir.
Güven,mutluluk,şevkattir,
Arkadaşlarına destek olmakve neferetin yerine sevgiyi koymaktır.
Hayat,kıskançlığı yenme,önemsenmeyiöğrenmek ve güven geliştirmektir.
Ne dediğin ,ne demek istediğindir.
İnsanların sahip oldukları değil,kendileri oldukları gibi görmektir.
Herşeyden önemlisi hayatı başkalarının hayatını olumluyönde etkilemek için kullanmayı seçmektir...
İşte hayat bu seçimlerden ibarettir.
İnsanların en acizi dost edinemeyendir,daha acizi ise dost kaybedendir....
CHARLES EGUONE

Ara sıra beğendiğim yazıları eski usul defterime yazarım ...Bir yere giderkende defter yanımda olur açıp okurum ...Gittiğim yerlerde ilgiç bulduğum şeyleri de yazarım ...Bu gün açtığım sayfada bu yazı vardı ...
Bu aralar yine benim doğaya açılıma zamanım geldi sanki bir sürü negatif enerji beni sarıp sarmalamış gibi...Şöyle bir toprağa ayaklarımı basıp gözümüde doğanın renleri ile doldurmalıyım... ben buna doğalanmalıyım diyorum zaman zaman olurum böyle kimi zaman gözüm su görmek ister kimi zaman yeşil hasreti çekerim ...Bu ara ikisini birden istiyorum ...
Bu soğuk Ankara havasında nereden bulacaksın öyle bir yeri ama bellimi olur...

Ne çok şey istiyorum Elbete şarkısındaki gibi kırlık bir alanda bütün sevdiklerimle birlikte olmayı ...Belki biz çocuken pikniklere giderdik her hafta ona özlem duyuyorum ...Bütün aile toplanır giderdik neredeyse...Her yaştan her boydan insan olurdu çocukluğumun pikniklerinde ...Sevgiyle neşeyle geçerdi piknikler...Artık sabah kahvaltılarını seviyorum ben kimsecikler olmuyor ...Biz sesiz kendi halimizde kahvaltımızı ediyoruz daha sonra piknikçiler gelmeye mangal kokuları dolmaya başlayınca eve dönüyoruz...


Hiç yorum yok: