4 Aralık 2009 Cuma

EFT'YE BAŞLARKEN

Ben önce nereden başlayacağıma karar verememiştim ...Her yerde gizlenmiş bir sorun vardı açmaya korkuyordum ...Ben sorunlarımın üstlerine kalın yorganlar kapatmıştım sorun kokuştukça ortaya çıkmaya başladıkça bir yorgan daha örtmüştüm ...Katkat kapanmıştı sorunlar ...

En yakınlarımı listelemekle başladım ...Annem babam kardeşlerim eşim çocuklarım ...Onlar hakkındaki düşüncelerim ve sorunun çoğu annemde geldi düğümlendi...Annemle ilgili hala çalışmalar yapıyorum ...

Sonra ben 45 yaşındayım hayatımı onlu yıllara böldüm ve ilk on yılı hala aşamadım ...Sanki unuttuğum bir şeyler var ...

Benim hayatımı etkileyen alerjilerim vardı önce bütün alerjilerimden dolayı diye başladım böyle bile çok rahatlamıştım ancak yetinmedim bildiğim bütün alerjilerime tek tek yaptım ...Artık ıhlamur içe biliyorum ...Ben ıhlamurun kaynayıpta havalandırılmamaış bir yerde bile duramıyordum ...iğdelere soğuğa ağaç kokusuna polene su buharına çileğe daha hatırlayamadığım bir çok şeye EFT yaptım artık çok rahatım alerjim olduğu zaman hemen bir tur tıplıyorum ve inanılmaz bir şekilde iyileşiyorum ...Hemde bunda bir ilaç kullanmıyorum bir uzmandan yardımda almıyorum kendi kendime yapıyorum...

Hayatıma ne çok duvarlar örmüşüm ve ne çok şeyin üstünü kapatmışım kendim bile şaşırdım ...Görmezden geldiğim beni inciten olayları çözmedikçe yer ve zaman değişiyor ancak olay farklı bir şekilde karşıma çıkıyordu ...Artık kökten çözdüğüm olaylarda dejavu yaşamıyorum ...

EFT yaparken en önemli şey kendinize dürüst olmanız ...Bu çoğu zaman sizi acıtıp incite bilir ancak kendinizle yapacağınız çalışmaların sonucu yaşanan rahatlama herşeye değer...

Ben ayrıca flim metodunu kullandım ...Hayatımın belirli bir anına gidip gelerek gözünüzde canlandırmaya çalışıyorsunuz bir yerde incinmişlikleriniz olabilir ...Bu incinmişlikleri not edip bunlara EFT yapabilirsiniz...

Ayrıca fotograf albümleri iyi bir kaynaktır bazı resimler insanın içini acıtır ...Bunlara EFt yapın hatırladığınız olay çok küçük olabilir ancak sizde etkisi büyüktür atlamayın ...

Çevrenizdeki insanları dinleyin sizin hakkınızda ne düşünüyorlar atlamayın her zaman doğruyu söylemeye bilirler amcak yakalyacağınız bir ip ucu sizin için önemli olabilir ...

Birde kendi cümlelerinizi kurun ...Bir arkadaşım çocuklarının hastalanmasından çok korktuğu için EFT yapıyordu ...Ona bu korkuya sebep olan olaylarada yapmasını önermiştim bunu bir üst başlık yapıp yap demiştim...

Ne kadar küçük şeyler bende etki etmiş kendim bile hayret ettim ...Başkalarının yaşadıkları sorunlar bile benim hayatımda önemli olmuş ve beni etkilemiş ...

Bunları yazarken sadece kendi yaşadıklarımı yazıyorum denenmiştir ...Hiç bir seminer vermek gibi bir amacım olmadı ...Ben uzmanda değilim ancak deneyimlerimi paylaşıyorum ...Belki imkanı olmayan birine yardımcı olurum diye ...Eğer sorunlar sizi yoruyorsa lütfen bir DR danışın kendi başınıza çözemediğiniz olayları mutlaka bir bilene danışın ve yardım almaktan çekinmeyin ...

Bana sormak istediğiniz şeylerde size yardımcı olurum ...


1 yorum:

ben-ce dedi ki...

canım ya keşke bırakmasaydın günlüğünü çok üzüldüm

Ben kimmiyim:)
Belgin Güven:)