9 Aralık 2009 Çarşamba

Dünden Bu Güne




Dünden bu güne dediğimde kendimle ilgili ne çok şey aşmışım artık bariz bir şekilde görebiliyorum...Ben her konuda bilgi sahibi olmaktan çok hoşlanırım ancak hayatıma uyguladıklarımda her daldan gitmem ...Öğrenmek sınırsız bir denizdir ancak bilmekle uygulamak arasında büyük farklar vardır ...Bildiğim bir çok şeyin tamamını hayatıma geçiremedim hala deneme aşamasında olduğum şeyler var ...

Bir konuya girip denemeye başladığımda sonuna kadar gidiyorum ...En sonartık öğrenecek bir şeyim klamayınca yeni bir şey daha deneyimlemeye geçiyorum ...Buda ilgilendiğim konuda başarılı olmamı sağlıyor...

EFT de bunlardan biri başka bir çok teknik okudum ancak EFT üstünde deneyimler yaptım ...Başka teknikleri karıştırmadan ...Mesele peat tekniği EFT ile bir birlerine çok yakın teknikler olmasına rağmen ben sadece EFT konusu ile ilgilendim ...Bu konuda kendimle çok çalışmalar yaptım...Buda beni EFT yi iyice öğrenmiş hale getirdi ...Artık PEAT tekniğini daha iyi kavraya bileceğime inanıyorum...Peat konusu daha derin daha kapsamlı bir çalışma gerektiriyor ...
Mesela EFT de ben alerjilerim üstünde çalışmalra yaptım ve başarı elde ettim ...Peatla bunun kökenine inip geçmiş atalarımızdan gelen bölümü ile ilgilene biliyorsunuz ...Bu biraz zaman alacak ancak olsun ...Şimdi sıradaki teknik peat ...

Bu ara üstünde çalıştığım EFT yaptığım çalışmayı bitirdim ...Işık Elçinin Rehber rüyalar kitabını okuyan kızımın etkisinde kalarak gördüğüm bir rüya beni uyarmıştı ve bu çalışmayı yapmıştım ...Hayatımda aklımdan silmek istediğim bir dönemdi üstünü çok derin kapatmışım ...Her nekadar kapatırsam kapatayım acısı içimde çok taze imiş ve çalışmam uzun sürdü ...Sanki hava almamı zorlaştıran üstümdeki filler gittiler ve ben şu ara kendimi çok yorgun hissediyorum ...

Bu çalışma beni acıttı ancak şu ara kendimi sarıp sarmalıyorum nekahat dönemindeyim ...Kendimle yüzleşmelerim bittiğinde ne çok şey başarmış olacağım...

Bazılarınız düşüne bilir eğer bu kadar zorlanıyorsanız neden yapıyorsunuz diye ?Ancak kendi içimizdeki kapıları açamazsak hayatımızda yaşadığımız olaylar sanki yerler ve kişiler değişiyor sürekli tekrarlar oluyor ...
Mesela aile ile ilgili sorunlarımızı aşamamışsak ilerde kuracağımız ailelerdede aynı sorunları yaşıyoruz...Diyelimki babamızla veya annemizile ilgili sorun yaşıyorsak evlendiğimizde eşlerimizle de sorunlar yaşıyoruz...

Kendimizi özgür bırakalım ve kendi iç barışımızı bulalım...

Hiç yorum yok: