21 Aralık 2009 Pazartesi

Günaydın Günlüğüm

Bu gün erkenden kalıp yine blog turu yaptım yeni dostlar edindim kendime henüz alışamadım bloğ dünyasına ancak bunu da aşarım zamanla ...Başka insanların yaşantısına kendi pencerelerinden bakmak çok hoşuma gitti ...Ne okurlar ,ne yerler ,nerelerde nasıl gezerler ilginç fikirleri neler gibi şeylere dikkat ettim seçerken ...

Bende kendimce yaptıklarımı yazıyorum mesela bu gün gezerken okuduğum kitapları listelemem gerektiğini gördüm benim içinde güzel bir arşiv olur ...

Bu yıl benim için güzel geçti iyi başladı ve iyi bitiyor ...İlk önce oğlum beni mutlu etmişti canım ya kendisi A.Ü. Kimya 1 öğrencisi idi ve yüksek onur öğrencisi olmuştu ...Daha sonra ikizlerin bebek müjdesini almıştık ...temmuz sonunda eşim yeni bir işe başaldı ...Kızımın açık öğretimde sosyal hizmetler uzamnlığını kazanması ve mutlu son ikizlerin doğumu...

Şöyle bir baktığımda kendim için birşey yapmamış gibi görünsemde aslında çok şey başardım kendimle ilgili içimi boşaltmayı henüz bitiremesemde iç huzurumu yakaladım ve mutluyum...
Artık hedeflerim var kendimce isteklerim var ...Bunlarla ilgili hayaller kura biliyorum artık ...Gitmek istediğim yerler var, okumak istediğim kitaplar var ,denemek istediğim tatlar var ,dikmek istediğim dikişler var ,örmek istediğim örgülerim bile belli...

Artık ne istediğini bilen bir ben var ne güzel bir başarıdır bu...

1 yorum:

birsence dedi ki...

serpilciğim ziyaretin ve güzel yorumun için çok teşekkür ederim çok naziksin...