9 Aralık 2009 Çarşamba

İkizlerle İlgili Küçük Tüyolar

Bende dün kuzucuklarımı doyasıya sevdim ...


İkiz büyütmek gerçekten zor bir durum ...Anne baba
bitmiş durumdalar ben gidince çocukları bana verip kendilerinin yapmaları gereken ne kadar iş varsa onu yaptılar bir sürü yemeği pişmeye hazır hale getirdik...Dolaplar yerleşti alış-veriş yapıldı ...Haftaya babanın izni bitiyor anneleri ile başbaşa kalacaklar evleri yakın olsa ben daha sık giderim ancak sapa bize biraz...

Canlarım ya sevgi pıtırcıklarım beni hatırlıyorlar sanki bana sokuluyorlardı yavru civcivler gibi ...Dün birde yeni doğan bebekler için yapılmış sarı tulumlarını giydirdik ...Az daha giydirmeseymişiz küçülüp gideceklermiş...Artık piyasada bebekler için olan ürünler çok güzel ...Seba medin yağlı mendillerine hayran oldum bir parça mendile çocuğu tamamen yağlıya biliyorsun büyük kolaylık ...Bebişleri yağlayıp güneşe yatırdım ...Gerçi camdan giren güneşin D vitamini için bir değeri yok ancak çocuklar güneşi hissetsinler istedim ...Güneş insanın daha mutlu olmasını sağlayan en büyük enerji kaynağı ...Onlarda gevşediler ve bütün gün boyunca sakin ve huzurluydular...



Hiç yorum yok: