11 Aralık 2009 Cuma

Doğum Günüm Yaklaşırken

Ben hep hatırlatırım doğum günümü kimsenin unutmasına izin vermem...Sanki unutulmuşluk hissi yaşamaktan korkarım hep ...Bazen sevgi arsızlığı yaparım ...Şunuda isterim bunuda isterim habire...Genelde kendim hazırlarım kutlamalrımı ancak canım Gamzem bana süprizler yapıyor...

Bir keresinde minik kurabiyelerden iyiki doğdun anne yazmıştı gece kalkıp yapmış ve sabah çok duygulanmıştım...Sonra pastalar ve yemekle beni mutlu hissettirmişti ...

Canım oğlumda bana kitap alır genellikle en sevdiklerimden ...

Biz önemli günleri birlikte kutlarız genellikle ...Güzel bir sofrada hep birlikte yenen bir yemek ve ardından pasta ...Önemli olan birlikte ve sevgiyle yapılmasıdır ...Eşimin hakkını yemeyelim ne çok çiçek ve parfümle gelmiştir yıllarca...

Bu ara bizde önce benim doğum günüm sonra yılbaşı ve daha sonra evlilik yıl dönümü daha sonra şubata gamzenin doğum günü kutlama dönemi diyorum ben ...

Kışın soğunu bizim sevgimizin sıcağı eritiyor...

Hep isterim sevdiklerimle büyük kocaman sofralarda bir arada olayı ve bu hayalim gitgide gereçlşeiyor ...Güzel sohbetlerin olduğu dostlukların pekiştiği sofralar kuruyorum bu aralar ve dostlarla bir araya geliyorum ...

Hatta şımarıklık yaptık dışarda buluşuyoruzki kimse yorulmasın diye ... yakında paylaşırım...

2 yorum:

ben-ce dedi ki...

canım şimdiden kutlasak mı? İyi ki doğmuşsun, yeni yaşında dileklerin aralarında önce ben gerçekleşeceğim diye yarışsınlar:)
Belgin Güven

Serpil dedi ki...

Canım benim teşekür ederim şimdiden ...İyiki doğmuş ve seni tanımışım..