26 Aralık 2009 Cumartesi

Güzel Bir Günün Ardından

Dün güzel bir gündü benim için sabahtan başladık doğu günümü kutlamaya çocuklarımla güzel bir kahvaltı yaptık nefis sobet eşliğinde...Sabah Faces'e girip sevdiklerimin sevgi dolu sözleri beni ne çok duygulandırdı sevinç göz yaşları döktüm...

Daha sonra sevdiklerimden gelen kutlama telefonlarım oldu güzel bir günündü ...Kendime hediye olarak bir tünik diktim ...Akşam eşimin aldığı pastayı yedik iyi dilekler eşliğinde ...Ne güzel bir duygudur insanın sevdikleri ile güzel anlar paylaşması...Sımsıcacık sarıpsarmalayan anlar ...En son ben yatmadan yakınlardaki bir düğünden havai fişek gösterisi ile final ...Geçen senede aynı şey olmuştu ...Bu aralar pek düğün olmadığı halde bana denk geldi...

Dün iki canımı gözüm hep aradı sanaldı belki dostluğumuz ancak ben onları çok sevdim ...Belki benim bloğu okuyorlardır ...Lütfen beni kendinizden haberdar edin sizi özledim ...Aysun ve Şule canlarım Facesdede gözlerim sizi arıyor ...

Bu gün sabah su sesleri ile uyandık apartmanı su basmıştı ...Askinin bağladığı su borusu patlamış şakır şakır akıyordu ...Adamlar gelip yeniden bağladılar tamda eşimin yöneticiliği devredeceği zamana denk geldi...







Hiç yorum yok: