25 Aralık 2009 Cuma

Bu Gün Benim Doğum Günüm


Yaşlanıyorum diye hiç üzülmedim hatta bu 40lı yaşları sevdim bile ben ...
Belkide kendim olduğum içindir bilmiyorum ...Hani kadınlar üzülür bu yaşlara geldiklerinde genç kız havasına girerler ya belkide genç kızken bile öyle şeyler giyinmemişlerdir ...Bendede tam tersi oldu bu yaşları sevgiyle kabul ettim ve gerçekten ne istiyorsam onu yapıyorum bu yüzden olsa gerek...

Bu gün Facese girip gelen kutlama mesajlarını okuduğum da yüzümde güller açtı herbirinin sımsıcacık mesajlarındaki içtenlik beni çok mutlu etti iyiki hepsini tanıyorum ve iyiki benim sevdiklerim ...

Kutlamaya canım kızım Gamzenin (namı değer saycorox )sun kocaman gülümseyen tebesümü ile başladım ...Muhteşemdi ya iyiki varsın canım kuzum seni seviyorum...

Benim doğum günlerim hep özel olmuşlardır ,hep kutlanırlar ...Ben küçükken doğum günümü unuttukları bir yıl canım babam işten gelmemişti ve ben üzgün bir şekilde dışarıyı seyrediyordum vakitte epey geç olmuştu ...Dışararda kar kıyamet artık araba bile geçmiyordu yoldan ...Karlara bata çıka birinin geldiğini gördük gelen babamdı ...Osman Nuriye gidip bana pasta almış yollar kar nedeniyle kapalı olduğu için yürüyerek gidip gelmiş ve gecikmiş elindeki yaş pastayı görünce çok mutlu olmuştum
Canım babam ya beni hep özel hissetirmiştir hayatım boyunca kendimi prenses gibi hissettirdiğin için sana sonsuz teşşekür ederim...
Bir yılda doğum günüm kurban bayramına geldi annem hamile ve benim doğum günümde bana dünyanın en güzel hediyesini verdi...Minik bir can canım Kız kardeşimi ne güzeldi kızkardeşimle aynı gün doğmuştuk 11 sene arayla...

Ben büyüdükçe kutlamalarımı kendim yapar oldum hazırlandım sevdiklerimle güzel sofralarda birlikte oldum ...

Artık sevdiklerim benim için sofralar hazırlıyorlar ...Biliyorlar bu huysuz kadının neler sevdiğini ve hazırlıyorlar sevdiklerimi...
Ben hayatım boyunca hep kendim olmak kendi tarzımı yaratmak için uğraşmışım ve gerçekten kendimce bir marka oldum ...Bir ara çevremdeki anneler beni örnek gösteriyorlardı çocuklarına ...Bir çok kişi ne giydiğime nasıl yediğime dikkat eder olmuştu ...Kendimce yaptığım herşeye dikkat ediliyordu...

Bu durum biraz sorumluluk getirsede güzel bir duygu ...Bende hepsini sevgiyle kabul ediyorum...
Hayatımın kırklı yaşalrını sevdim ben güzel geçiyor vesselam...

Hiç yorum yok: