28 Aralık 2009 Pazartesi

Bu aralar çok hamaratım

Bu aralar bihamaratım sormayın gitsin habire yeni tatlar deniyorum ...Ayrıca dikiş dikiyorum kendime yeni ciciler diktim ...Tabi zorunlu olarak kendim için birşeyler bakıp bulamyınca zorunlu dikiş günleri başladı...

Kendime ince triko kumaşlardan iki tünik diktim çok hoş oldular ...Metresini 10liraya aldım bir siyah birde kırmızı ...Bana 1.10cm den çıktılar yarasa kol diktim hem kolay hem şık ...Kendim için birşeyler almaya gittiğimdeki sonuç hep böyle oluyor yada eve gelip tadilat yapmak zorunda kalıyorum sanki kollar dev gibi beden dar bana göre hiç birşey yok deyip eve geliyorum ...Birazda farklı şeyler aramamdanda kaynaklanıyor ama biz kilolular için sanki hep tektip şeyler var ...Yaşalnınca bile giyinmeyeceğim şeyleri çıkarıyorlar ...
Benim garip bir huyum vardır yeni şeyleri hemen kabul edip giyinemem ...Bu diktiklerimede biraz gözüm alışmalıki öyle beğenerek giyinmem lazım ...Bende dolabın kapağına asıyorum gözüm alışıncaya kadar orada duruyorlar bir sürede nereye gidersem gideyim onları giymeye gayret ediyorum ...

Dün ağacımın evdeki süslerinide buldum onları yerleştirip ışıklarını takacağım ...Bu sene dileklerimide ağaca asmayı düşünüyorum...Bu dilek meselesi aslında insanın kendine hedefler koymasına neden oluyor fark ettirmeden bekliyorsunuz ...

Dün insanlara ne yaparsanız yapın kendi istemedikçe mutlu olmayacağını gördüm ve kendi beklentilerimi kendime yöneltmemin beni mutlu eden şeyler olduğunu gördüm ...Başkalarının sizi mutlu etmesini beklemek hayal kırıklıklarına neden oluyor ...Kendinizi mutlu etmek istemeniz hayata daha güçlü bakmanıza yardım ediyor...

Artık dış etkenler beni üzemiyor ve tepkilerim sakin ne istediğini bilen bir kişinin tepkileri olduğu için insanlara yaklaşımımda daha sakin ve pozitif oluyor kendim değiştiğim için çevremde değişiyor...

Bu yıl bana kendi iç huzurumu verdiği için 2009 seviyorum ...

Hiç yorum yok: