7 Aralık 2009 Pazartesi

BENİM KÜÇÜK GÖRÜNEN KOCAMAN DÜNYAM

Dışardan bakıldığında ne kadar küçük ve sıradan görünsede içinde ne alemler gizlidir görmesini bilene ...Herkes görebildiği kadarını göre bilir veya benim istediğim kadarını ...Çünki bazılarıyla hiç uğraşmam ...

Aşağıdaki yazıyı 2 ay önce okumuş ve hayatıma geçirmeye başlamıştım diğer üç maddeyi yapıyordum anacak hayatımda ne çok yapmıştım varsayımlar üretmeyi...Nedense hep bana öyle gelmişti ...Bu yazıyı okuduktan sonra vazgeçtim varsayım üretmekten...Denedim ve kendime söylediklerime düşüncelerime dikkat etmeye başladım ...Artık varsayım üretmiyorum...
Bu kolay olmadı ancak yıllarca ne çok yapmıştım ...Kendim böyle düşündüğüm içinde çevreme böyle kişileri çekmiştim ...Ben vazgeçtiğim için çevremden bu tür kişiler de yok olmaya başladı ...Sevgili hayal benim yapmadığım şeyler hakkında çevresinde duyduğu varsayımlarla bana hak etmediğim şeyler söyledi ancak benimle konuşmayı denemedi bile ...Bana karşı savunmaya geçtiği kişi Yıldız mıydı yoksa ürettiği var sayımlar mıydı ?

Sevgili Belgin Güvenin dediği gibi insan yapmadığı şeylerle suçlanınca ne düşüneceğini şaşırıyor ...Ancak bu olayda bana komik geldi ...

Ben hayatım boyunca karşımdaki kişileri kendim gibi gördüm ...Güvendim sevdim...Sevgimde de asla cimri olmadım ...Yapılan haksızlıklara karşı oldum diğer sitede hayale yapılan yanlıştı onun arkasında oldum ...Bana minnet duysun diye yapmadım ...Ayrıca sitede hiç bir paye istemedim ben doslarımın bana verdikleri payeleri herşeyden üstün tutum ...

Kişisel gelişim sitesimi Seda Sayan proğramlarımı diye düşünmeye başlamış ve bunu açık yüreklilikle dile getirmenin fırçasınıda yemiş biriyim ...Fırça sözcüğünden irite olduğunu söylerken kırılmış bir arkadaşında özürü bile esirgeyen birinin sözlerini ciddiye almıyorum ...Bir kişiyi korumak adına bin kişiyi kırdığını fark edersin umarım ...
Sitedeki canlarımı çok seviyorum onlarla karşılıksız sevgiyi paylaşmanın hazzını yaşadım ...Benden çok küçük olanlardan bile ne çok şey öğrendim kendi deneyimleri ve sınırsız sevgileri ile benim hayatımda oldukları için çok mutluyum ...


2 yorum:

Adsız dedi ki...

canım arkadaşım seni nerden bulacağımı şaşırdım inan,olanlara çok üzüldüm anlam da getiremedim,çünkü uzun zamandır bilgisayarım yoktu.neyse seni burdan takip edecem.bu arada ikizlerin doğumuna çok sevindim gözünüz aydın,mutlu ve sağlıklı yaşam diliyorum onlara.
öptüm.
nefa

Serpil dedi ki...

Canım gönüller bir olsun insan sevdikleri ile her yerde buluşur ...Seninde yeni işin hayırlı olsun...