1 Aralık 2008 Pazartesi

Şu an kayıplarımın acısını sindirmeye çalışıyorum .Henüz yokluklarını daha hissedemedim .Hani arayıpta bulamadığınz andır asıl kaybetme anınız.
Birde yaşarken kaybettiklerimiz vardır ya ne yaparsanız yapın kaybetmişsinizdir.Artık geri dönüşünüz yoktur giden gitmiştir ...Bu günlerde böyle kayıplarda yaşadım elimden birşey gelmiyor sadece televizyon seyreder gibi seyrediyorum ...Bazen canım yanıyor ,bazen tutup sarsmak geliyor içimden ancak ne yaparsam yapayım sadece seyirci olabiliyorum .Buda bir kayıp belkide öldüğü gün ağlayamacağım bir kayıp .Çünki bütün acısını bu dünyada yaşatmış ve çekip gitmiş olacak bir kayıp olacak benim için.
Son bir yılım kendimi bulmak ve tanımakla geçti.Bu yolda büyük aşamalarda kaydettim.İçimdeki küçücük savunmasız kalmış ,ihmal edilmiş,korkmuş ürkek beni bulup onu büyütme çabalarımla geçti.Bu çok kolay olmayan ancak sonuçları çok iyi olan bir yol oldu benim için .Kendimle uğraşımda sonderece katı ve gerçekçi oldum .Bazen kendimi hırpaladım bile ...içimde çocukluğumda anlam veremediğim olaylar şekillendi .Kimi zaman hayal kırıklıklarım , kimi zaman hüzünlerim , kimi zamanda ne kadar yalnız olduğum su yüzüne çıktı .Ancak hiç yılmadan çalıştım henüz çocukluğumu bitiremedim .Bazen isyan ediyorum ne çocuklukmuş be diye.Kendi çocukluğumda yaşadığım bir şeyi çözdükten sonra çocuklarımdan özürdiledim .Belki bilmeden onlarada yaşatmışızdır diye.Şimdi çocukluğumdan çıkamama rağmen kendimle ilgili ne çok şeyi çözüme kavuşturdum .İçimdeki ürkek ,korkak,yalnız çocuk büyüdü ve şimdi içimde bir genç kız var birlikte daha çok büyüyeceğiz.Birde ikimiz aynı yaşa geldiğimizde ne hoş olacak kimbilir.
Ben artık eskisi gibi haklı iken haksız çıkmıyorum .Kendimi net bir şekilde ifade ediyorum ve karşımdakine istediklerimi açıkça söylüyorum.Kimsenin karşısında konuşurken ağlamıyorum .İçimdeki çocuk büyüyor.Kendimi kutluyorum ...
Ben kendime EFT yaparak geçmişin izlerinden kurtulmaya çalışıyorum derin temizlikteyim .Hayatımdaki bir çok yanlış kalıptan kurtuldum yerlerine doğru kelimeler ve kalıplar koydum ve hayatımdaki olumlu değişimleri gördükçe çok mutlu oluyorum.Ben mutlu olunca çevremde mutlu oluyor.Hepimizin yolu aydınlık ve açık olsun.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgili serpil hayal ablanın bloğu sayesinde seni buldum,kayıp diye andın,boş ver bırak eskiyi gidenin arakasından gelir yenisi,lütfen bilgilerini burada bizimle paylaş,bizde faydalanalım.Sizin bilgi birikimlerinize ihtiyacımız var.

Adsız dedi ki...

sevgili serpil hayal ablanın bloğu sayesinde seni buldum,kayıp diye andın,boş ver bırak eskiyi gidenin arakasından gelir yenisi,lütfen bilgilerini burada bizimle paylaş,bizde faydalanalım.Sizin bilgi birikimlerinize ihtiyacımız var.
nefa