26 Aralık 2008 Cuma

yİNE BİR YIL DAHA OLGUN LAŞTIM

Olğunlukla alakası yok düpe düz yaşlandın mı diyeceksiniz?Yok geçekten bu sene kendimi çok aşmış buluyorum.Şöyle bir geçmişle bu günü karşılaştırıyorum bu sene nihayet kendim gibi konuşup kendim gibi yaşıyorum .Kırmak istediğimi hiç çekinmeden lafımı söylüyorum ve ne düşündüğünü önemsemiyorum.Sevdiklerime sevgimi haykırıyorum iliklerine kadar sevdiğimi hissediyorlar.Koskoca 45 yıl ve nihayet kendini bulmuş bir insan ...Bazılarına yuh yeni mi aklın başına geldi gibi gele bilir ama ya hiç gelmeseydi kendini bilmez halde göçüp gitseydim?
Koskoca 45 yıl ne çok şeyi içine sığdırdığım ...En güzelleride iki tane çok güzel ve özel evlat yetiştirmiş olmam.Canlarım sizi çok seviyorum iyiki varsınız ve benim çocuklarımsınız.Şöyle geri dönüp baktığımda Ne kadar güçlü bir insanmışım ne çok lüzümlu lüzumsuz şeye katlanmışım.Neçok kimse benim hayatımın içine etmeye teşebüs etmiş ne güzel manevralarla atlatmışım.
Dün enteresan bir doğum günü geçirdim.Eltim ve oğlu geldiler sabah sabah hiç çekilmiyorlar.Kasım kasım kasılıp benide kastılar ne başlangıç ama ...Habire kime nasıl laf sokarızda karşımızdakinden daha üstün oluruz çabası içindeler.bir insan sürekli bu mod da nasıl gezerde hiç yorulmaz anlamış değilim.Neyse kahvaltıda rejim muhabettiyle lokmalar boğazımıza dizildikten sonra biraz sohbet ve kahveler içilip fallar bakıldı.Allahtan fazla kalmadılar gittiler .Akşam 7 arabası ile İstanbula döndüler.Ayyy ne çok üzüldüüm .Onlar benden memnun bende onu öyle kabul etmiş ayrıldık.
Annemlere gittik ve kızkardeşimle karşılıklı birbirimizi kutladık .Bi kimizde aynı gün doğduğumuz için ...aramızda 11 yaş var bazen iyiki var dediğim bazen yolmak istediğim ancak çok sevdiğim canım kardeşim.İyiki varsın senide çok seviyorum .Sende kendin olduğun zaman süpersin.Dilerim bu sene ikimiz içinde dileklerimizin gerçekleştiği bir yıl olur.Ben yiğen istiyorum.
Yenğemin gelmesiyle şenlik başladı bizi güldürdü eğlendik hem yorucu hemde güzel bir gün geçirdik .Akşam babam geldi ve yine güzel bir yemek ve psatamızı kestik ellerine sağlık kuzum pasta süper olmuştu .Kendini aşmışsın ...Canım kuzularım ya oğluşumda bize benim ençok sevdiğim gülü lokumlardan almıştı .Neşe içinde güzel bir akşam geçirdik ve evlerimize döndük.
Eşimde doğum günümü kutladı ve Gamze ile günün üstünden geçip neler yaptığımıza şöyle bir baktık.
Bu sabah kalkmış bunları yazarken face booktan doğum günümü kutlayan sevdiklerime teşekür ettim.Ben gerçekten çok şanslı bir insanım seviyorum ve seviliyorum binlerce şükürler olsun.Bu arada şükür listem git gide uzuyor ne mutlu bana .
Bu sene bana kendimle barışmayı ve benim gerçekten değerli olduğumu kendimi seversem hayata daha güzü bakabileceğimi gösterdi.Hayatıma huzur ve dinginlik getirdi.
Bu yıldanda beklentilerimsağlık huzur bolluk ve bereket diliyorumve suyu akışına bırakıyorum.

Hiç yorum yok: