27 Aralık 2008 Cumartesi

BUGÜN YİNE KAR VAR

Bü gün sabah gözlerimizi karala açtık yavaş ve inceden bir kar yağıyor.Sanki çok severmişim gibi sevinçle uyandım artık kışı sevmeye mi başladım ne?Sıcacık bir evde herşeyin varken sevmek kolay oluyor tabii...Çok şükür bu sene herhalde kara doyacağız.
Bu yazdıklarımı okumak her zaman hoşuma gitmiştir .Şöyle bir zaman sonra insanın nekadar değişim kaydettiğini gösteriyor bazı takıntılarını görmesine yardım ediyor.Ben EFT yaparken yazdıklarımdan çok faydalanıyorum.Dün kendime triko kumaşatan bir kazak kestim ve bugün dikeceğim sıradan olmaktan hiç hoşlanmam ben mutlaka kendime özgü bir ayrıcalığı olur diktiklerimin.Kuzumun deri montu çok hoş oldu .Böyle diktiğim şeyler güzel olunca daha çok dikmek geliyor içimden.
Bu günki karı görünce aklıma geçmişten bir doğum günüm geldi.Annem her zamanki gibi butür şeylerde pek başarılı değildi.Ben doğum günlerimde babam tarafından şımartılmaya alışmış biri olarak hayal kırıklığı içinde iyice umudumu kesmişken canım babam gece denecek bir saate Osman Nuriye yayan gidip bana pasta alamış ve yine vasıta bulamadığı için yayan yürüyerek eve donmuş vaziyette gelmiş beni çoooooooooook mutlu etmişti .Şimdi karı görünce babacığımın yüzündeki sıcacık gülümsemeyi hatırladım .Benim mutluluğum ve sevincim ona bütün yorgunluğunu unutturmuştu.Benim babam çok özel bir insandır.Canım babam iyki varsın ve benim babamsın ...

Hiç yorum yok: