31 Aralık 2008 Çarşamba

DÜN GÜZEL GEÇTİ

Dün güzel geçti sakin ve huzurlu.Televizyonda seyrettiğimiz şeylerin hiç birisi güzel değildi önceden yapılan çekimler her gün görmeye alıştığımız için sıradanlaşan görüntülerartık hoş gelmiyor.Bu sene oğluşum kendi özgürlüğünü ilan edip gelmedi arkadaşları ile kutlayacaktı.Henüz uyuyordur.Canım ya ne kadar büyüdü...
Dün tombalada en çok Gamze ile Osman tombala yaptılar ben sadece bir kere yaptım .Biz iki kişi bile olsak tombala oynarım.Bu sene onlar için şanslı geçeceğe benziyor.
Saat 1gibi yattım dün çok soğuktu soğuğa dayanamadım kitap okudumçok güzel bir kitaba başladım Buket Uzunerin İstanbullular kitabını okuyorum çok hoş zaten Buketi severim vesselam...Bizim kıymetini bilmeyip hoyratça hırpaladığımız güzelim şehirde hala hayran oluna bilecek birşeyler bulup yerleşen yabancıları yurt dışına gidip tekrar dönenleri başka şehirden İstanbula gelmiş artık kendini İstanbullu hissedenleri anlatıyor.Bir çok birbirinin ucundan kıyısından yakalamış hayatlar...Onu okudum çok güzeldi bir ara uyumuşum ve yattım artık ...Sabah 8 de uyandım uzun kocaman bir huzur sesizliği işte en çok sevdiğim şey ...
Doya doya içime sindirdim .Bu bana huzur veriyor ve kafamı boşaltmam için yardımcı oluyor.Bu saatler huzur saatlerim diyorum ve kana kana içiyorum.
Artık yavaş yavaş yalnız kalmaya alışmalıyız.Çocuklar yuvadan uçup gidince bizde edi büdü başbaşa kutlarız .Olsun yine yapacak birşeyler buluruz.Ankara bu sene donuyor çok soğuk Allah fakir fukaraya yardım etsin.Soğuk taşlara geçti derdi anneannem şimdi ne olduğunu anlamış bulunuyorum.

Hiç yorum yok: