3 Ocak 2009 Cumartesi

NELER OLUYOR BİZE

Bu gün sabah sabah kalmış kendi kendime internette gezindim sonunda köşeme geldim ...Bu gün güzel karlı bir Ankara sabahı yaşıyorum...Her yerde kar var bembeyez olmuş sanki bütün kötülüklerin üstünü örtercesine inatla beyaz...Yıl başı günü Ankara da yedi gencin ölmesi ve ardından söylenenlere inat sanki doğa bile üstünü örtmek istiyor lakin insanlar kendi bencilliklerini kendi egolarını tatmin için konuşuyorlar...Orada gepegenç insanlar ölmüş ailelerin içi yanmış acı çekiyorlar hiç önemli değil sadece birileri konuşmuş olamak için konuşuyor.Biz toplum olarak saygımızı yitirdik bununla birlikte insanlığımızıda yitiriyoruz yakında farkımız kalmayacak hayvanlardan zaten bir çoğunun kalmamış ya neyse.
Dün okuduğum kitabı bitirdim çok güzeldi.İnsanları şu ama iyi insan diye etiketlemeye başladığımızı birkez daha gözüme soktu .Bir düşünün kaç kez yapmışızdır çevremizde dindar ama iyi insandır.Ermeni ama iyi insandır,Kürt ama iyi insandır açık ama iyi insandır,Zengin ama iyi insandır ,Fakir ama iyi insandır...Gibi ne çok yafta koyarız ne çok kendimizi ayrıştırırız halbuki yok birbirimizden farkımız hepimiz bu toprağın insanlarıyız aynı aşkla atar yüreğimiz.Bu kitapta bunu çok güzel anlatmış aynı topraklarda yaşayıpta öbürü olamak çok zordur insanı yaralar yorar ancak karşısındakinin yoruluşundan garip bir zevk alır diğeri halbuki onun canı yansa kendi canıda yanar kendide azalır yok olur bunu görmez onu yok edinceye kadar.Kendi kendimizin düşmanı olmaktan vaz geçmeliyiz ve birlikte yaşamanın mütiş zenginliğini yaşamanın hazzına varmalıyız.Kitap Buket Uzunerin İstanbulluları idi çok güzel tavsiye olunur.
Bu seneye verimli başladım dün kendime yeni bir kazak diktim çok hoş oldu triko kumaştan bitince resmini koyarım.Buda ertelediklerim arasındaydı ve bitirdim sırada gamzenin montu var.
Cuma günü annemlere gittik .Babamıda göndermedik çok soğuktu güzel bir gün geçirdik mantı sıkmaktan bitap düştük ama çok güzel olmuştu .Akşam erkek kardeşimlerde geldi full kadro mantı yedik ve arkasına babamın yaptığı kestaneler süper gitti .Bitanecik kuzum erkek kardeşimin oğlu ile sataşıp onu canından bezdirip sonun da normal çocuk moduna getirdim ve güzel bir gece geçirdik herkes çok mutlu evlerimize döndük.
Bu hafta yoğun geçecek benim için Görümcemler gelecekler İzmirden oğlunun yemin töreni için onlara hazırlık yapmam lazım...Kışın Ankarada misafir ağırlamak çok zor ama ne yapalım idare edeceğiz.

Hiç yorum yok: