30 Ocak 2009 Cuma

VAY BE NE GÜNDÜ AMA

Vay be ne gündü ama ...
Neçok şeyi yaşadım yaptığım çalışmaların semeresini topladığım bir gün oldu.
Ne çok şeyi yktım içimden ,üstümden silindirle geçilmesine rağmen dimdik ayakta kaldım onurlu ve ne istemesi gerktiğini bilen kararlı bir Serpil var.

Ben uzun süredir hayal kuramaz haldeydim,Çünkü benim yerime hayalbile kuruyorlardı sanki başka işleri yokmuş gibi.
Dün yeniden benden çalınan en güzel şeyi kazandım.
Şimdi güzel bir hayal panosu yapıp yeni ufuklara açılma zamanı...
Bunun için çalışmalar yapmalıyım kendimi geliştirmeli ve donanımlı bir hale getirmeliyim.
Öncelikle kişisel gelişim çabalarımı devam ettirmeliyim,İçimde beni sınırlayan önüme engel koyulduğunda takılmama ve aşılmazları aşa bilme kolaylığını gösterecek berraklığa ulaşmalıyım .
yeniden dilimi geliştirip konuşabilir hale gelmeliyim.Hatta yeni bir dil bile eklemeliyim.
Bana uygun olabilecek ve kazanç sağlayacak işlerle ilgili ararştırmalar yapmalıyım.
Hayatımdaki lüzümsuz insan kalabalıklarını çıkarmalı veya dönüştürmeliyim.
Kendi potansiyelimin farkına varmalıyım ,nereye kadar gidebileceğimi bilmeliyim.
Kilo vermeli ve aşağıdaki Serpil haline gelmeliyim...
İyi bir eğitmen ve iyi bir rehber olmalıyım hem kendime hemde başkalarına yardım etmeliyim.

BAK ne çok şey hayal ettimve ben bunları tamamlamak için iki yıl koyuyorum önüme ve bu iki yıl içinde bambaşka bir ben olacağım donanımlı ve hayata hazır.
Sonra kitap kafemide açarım danışmanlığımıda yaparım.Durmasınlar önümde yıkar geçerim.

Dün Demet Sağıroğlunun kınalı bebek şarkısını dinlerken niye sevdiğimi daha iyi anladım ve yaşadım .Bu beni yıkmak yerine bu kararları almama neden oldu.
Hani diyorya...
Avutunuz yalanlarla
Ninilerle masalllarla şu vefasız insanların günahları boynuna
Elleri kolları kınalı bebek yüreği doğuştan yaralı bebek
UYAN...
Kendimi bu şarkıdaki kınalı bebek gibi hissettim.
Uyanışım uzun zaman aldı ,acıttı yordu ancak beni daha güçlü bir hale getirdi.
Kendi gücümü farketmeme neden oldu.
Yine okun gittiği yere geldim...
Yine yayımı germe zamanı bakalım bu ok beni nereye götürecek.
Yolum aydınlık ve açık olsun.

Hiç yorum yok: