5 Ocak 2009 Pazartesi

Güzel bir Ankara sabahına uyandık yine hava sanki bize sonbaharı yaşatıyorçok güzel ve yağmurlu incitmeden yormadan sindire sindire yağıyor.İnsanların yaptıkları eziyeti doğa sanki yıkayıp temizliyor.Bu sene çeşmeden değil su içmek yıkanmak bile eziyet oldu.
Bir yandan kapımızın önü savaş meydanı gibi elimizden birşey gelmeden seyirci gibi insanların bebeciklerin ölümünü seyrediyoruz.Devletlerin hırsları ne katliyamlar yapılıyor dur diyen yok .Sonrada bize yüz yıl önce nin hesabını sormaya bizi mahkum etmeye çalışıyorlar sen önce ellerindeki kanı temizle daha sımsıcak duruyor.
Hayata değiştiremeyeceğimiz olaylar vardır ancak elimizin uzandığı gözümüzün gördüğü bir çok şeyi değiştire biliriz.Değişime öncelikle kendimizden başlamalıyız.Biz öncelikle benim muhteşem üçlü dediğim üçlüyle işe başlamalıyız.Yasak günah ayıp bunlardaki kalıplarımızı yıktığımızda çok güzel bir başlangıç yapmış oluruz.Ben bu kalıpları yıkın derken herşeyi yok edin demiyorum araştırıp bize dayatılanları yıkın diyorum.Bizleri büyütürken açıklamayapmak istemediklerinde yasak günah ayıp üçlemesine çokça sığınıldığı için çok kemikleşmiş kalıplarımız var onları yıkmaktan bahsediyorum.Mesela ben anneme cinsellikle ilgili bir soru sorduğumda annem hemen aaa o yaıp böyle şeyler sorulmaz derdi ve ben cinselliği yıllarca çok ayıp gördüm ilk doktor muayenemde çok sıkıntı çektim ve o travmayı atlatmış bile değilim .Hala doktora giderken tansiyonum yükseliyor.Ben kendime bu konu içinde EFT yapmalıyım.
EFT bir duygusal özgürleşme tekniğidir .Bilinen var oluşu çok eskilere dayanmaktadır .Eskiden Çinde kullanılırmış Çin dışa kapanınca kaybolmuş sonra Amerikalılar yeniden keşfetmişler .Bazıları hala bankacılık terimi olarak kullandığımı sanıyorlar. Ben EFT kullanarak bir çok sıkıntlı durumdan kurtuldum.En başta alerjilerimden korkularımdan beni yoran ve farkında olmadığım bir çok olayı hatırlayıp tek tek EFT yaparak bir çok bilinmezin çözülmesi ile kendimi daha huzurlu hale getirdim.Sizlerede tavsiye derim yakında daha deteylı bilgiler vereceğim.
Ben EFT konusunu halletmiş bulunuyorum şimdi sırada deepeat var .Hadi bakalım yeni başlangıç bana yeni açılımlar getirecektir hayırlısı olsun önümüzdeki hafta başlayacağım.

Hiç yorum yok: