15 Ocak 2009 Perşembe

MUSTAG RÜZGARI YİNE ESTİ

Dün yine rüzgarımla birilrinin kafasını karıştırdım.Ben kendimi bildim bileli kendi işime bakarım ve kimsenin de benim işime karışmasından hoşlanmam .Ben kendi kulvarımda koşarken güçlü bir enerji yayarım ve bu enerjiye kapılanlar olur kimide bu enerjiyi bloke etmek için yıllarca önüme engeller koyar dururlar ancak kimse beni yolumdan ve özgürlüğümden alıkoyamadılar.
Bu engeler bende bir takım tıkanıklıklara neden olmuş bunuda mucize gibi bana gelen EFT'yle çözümleye biliyorum insanın engellerinin önünden kalkması ve kendi özgürlüğünü doyasıya yaşaması çok güzel bir duygu .Ben EFT'ye MÜRÜVVET MURAT'ın kitabını okuyarak başladım .Kitapta EFT çok yalın bir dille anlatılmış.Önce okuduğunuz zaman biraz uygulamakta zorluk çekiyorsunuz.Ancak alışıp sorunlardan kurtuldukça daha gayretli oluyorsunuz.Beni ençok hissetme olayı zorladı .Ancak onuda önceleri boğazımda hissettim.Ben o ana kadar üzüntüleimde aşırı heyecanlarımda hep boğazıma inerdi ve çok zor geçiririm.Artık bir çok konuda EFT yaptığım ve engelleri aştığım için boğazımdaki blokajlarımdan kurtuldum.Bir gün eşimle ilgili bir konuda EFT yaparken kalbimde hissettim .Benim o olayada kalbim çok kırılmıştı ve kendimi çok kötü hissetmiştim.En son yaptığım EFT de daha önce yaptığım konulara değindim ve hiç birşey hissetmedim .Bu benim için süperdi.Artık halletiğim konuların benim hayatımdan tamamen yok olduklarını gördüm.Bu gerçekten büyük bir rahatlık ve insana huzur veriyor.Eskiden geçmişle ilgili hep kötü olayları hatırlardım ancak onları çözümledikçe artık iyi anları hatırlıyorum ve kötü yaşanmışlıklar bana acı vermediği için hatırlayıp geçiyorum.
İnsanoğlu hayatının her dönemini öğrenerek geçiriyor.Bende kırklı yaşlarımı öğrenerek geçiriyorum ve bu bana büyük bir haz veriyor.Hep öğrenmenin yaşı yoktur derlerdide inanmazdım.Bu çok doğru bir söz öğrenmenin gerçekten yaşı yok.Hayat devam ettikçeve ben nefes aldıkça öğrenmek için çaba harçayacağım.Son iki yıl içinde ne çok şey öğrendim .Bilgisayar öğrenmem benim için bambaşka dünyalarla tanışmama neden oldu.Sonra kişsel gelişim alanına girmem kendime ve başkalarına yardım konusunda başka kulvarlara geçmeme neden oldu şimdi bendeki diginlik ve huzur çevremede yansıyor ve insanlara daha pozitif bir yaklaşımım oluyor.Hayat bana güzellikler yolluyor.Kendimle ve çevremle olan ilişkilerim daha iyi oldu.Ben huzurlu mutlu ve çok dingin bir deniz gibi oldum.Hepimizin yolu aydınlık ve açık olsun.

Hiç yorum yok: