13 Ocak 2009 Salı

DİYET GÜNLERİ

Diyet günleri yeniden başladı .Bunla birlikte yeniden eft yapıyorum bakalım sonuçta zarif bir gül fidanı olmakta var.Bu aralar kendimi rahatsız hissetmeye başladımkendime her baktığımda aynadaki görüntüm çok şişmanmış gibi gelmeye başladı ve başladık kuzucuğumla lahana çorbası diyetine başladık.Ben son günlerde bayağı şişmiştimöncelikle o şişlerden kurtuldum ve 3 kilo verdim .Bakalım bugün saat 12 detartılacağım kaçkilo vermiş olcağım.Ben bu gayretle fazlakilo sorunumu halledeceğim.Bunun yanı sıra EFT ile geçmişe gidip bakalım ne gibi etkenler benim kilo almama sebebiyet vermiş onu bulacağım sedona ile serbest bırakacağım.Sonuç güzel olacak hem kilolardan hemde geçmişteki duvarlardan kurtulacağım.
Dün annemle ilgili konulara EFT yaptım daha önce yaptığımda kendimi boğazıma kocaman biryumru gelip oturmuş hissederdim ancak dün zor hissedebildim ve ilk turda bitmişti ve anneme eskisi kadar kızgın olmadığımı fark ettim .Bir yıllık EFT maratonum çok işe yaradı ve ben daha ilkokul dönemindeyim bakalım sorunları hallettikçe ne güzel duygular yaşayacağım.
Bu gün güneşli bir Ankara havası yaşıyoruz.Dün bizim evlenme yıl dönümümüzdü vay be koskoca 26 yıl ne çok şey sığdırdığımız çoğu kızgınlıkla geçen ancak yinede güzellikleride olan bir birliktelik .Nihayet taşların yerine oturmaya başladığı ancak çok emek verilmiş bir evlilik .Bize verdiği en güzel şeyide yetiştirmiş olduğumuz çocuklarımız.Birbirimizi çok kırıp çok hırpaladık ancak hala sevip sayıyoruz.Bu konuda kendimi çok kutluyorum hatalarımın yanı sıra çok güzel paylaşımlarla kendim olarak çok katkıda bulundum .Ben kendi kişiliğimle yaşadığım zaman çok güzel şeyler ortaya koyuyorum .Ancak bana karışılıp bir şeyler yapmam için dayatıldığında olaylar arap saçına dönüyor.Artık hayatıma müdahale edilmesine izin vermiyorum ve çok huzurluyum.Ben mutlu oluncada çevremide mutlu ediyorum.
Benim EFT'yi sevmemdeki en büyük etken öncelikle ismi oldu DUYGUSAL ÖZGÜRLEŞME TEKNİĞİ hayatım hep bana dayatılan herşeye başkaldırmakla geçti.Mustang nickini seçmemede özgürlüğe olan düşkünlüğüm sebep oldu.İçinde özgürlük geçen herşeyi seviyorum.Ben özgürlüğüme nekadar düşkünsem sevdiklerimide özgürlüklerini kısıtlamada sevmeyi seviyorum.

Hiç yorum yok: