29 Ocak 2009 Perşembe

KALIPLARI KIRMAK KAPILARI AÇMAK

Dün para ile ilgili kalıplarımı kırmak için çalışmalara başladım .
Tabii herşeyde olduğu gibi ilk kalıpların oluştuğu aile ile başladık işe...
Ana babamızın bize yerleştirmiş olduğu kalıpları yıkmak bir gecemi aldı.Bu günde kendimin biriktirmiş olduğum kalıplara geçeceğim.

Bazen duruyorum sanki kendimi nadasa bırakıyorum ve içimden hiç bir şey yapmak gelmiyor sanki yaptığım çalışmaları sindiriyorum ve yenilerini almak için kapılarımı açıyorum.Yeni çalışmalar yeni çatışmalardan sonra yorgun düşmüş bedenimi ve ruhumu dinelndiriyorum.

Kalpıları kırmak zanedildiği kadar kolay olmuyor ancak aştığınızda size inanılmaz bir rahatlık sağlıyor.Bilmeden neçok kalıp üretiyoruz kafamızda birde bize dayatılanlar var en kötüsüde bilmeden edindiklerimiz.
Ben sınırlardan ve duvarlardan hoşlanmayan biri olarak bazen de kendim örmüşüm sınır duvarlarımı bazıları aşmış çoktan kendi boyumu bazıları yarım kalmış...Ama varlar ve ben artık taşımak istemiyorum duvarların ardından bakmak istemiyorum dünyaya...
Hani aydınlanma dedikleri şey varya işte onu yaşıyorum kendi içimde ancak yavaş emin adımlarla gidiyorum ...Aç gözlü olmuyorum iyim demek için emin oluyorum aşıyorum bir çok şeyi ondan sonra tamamdır diyorum ...Mesela EFT konusunda artık oldum demiyorum hala ancak çok aşama kaydettimbu da bir gerçek...

Şimdi sırada parayı kendime çekme çalışmalarım var .Bülent Altınkaya'nın bloğunda rastladığım para kalıplarını yıkma konusuna çalışıyorum .Benim meğer ne çok ön yargım varmış şimdi EFT le onları temizliyorum hatta işin içine Sedonayı da kattım çok güzel bir çalışma oluyor.

Hiç yorum yok: