12 Ocak 2009 Pazartesi

BU GÜN YENİDEN EFT'YE BAŞLADIM.

Bu gün yeniden EFT yapmaya başladım bir ara vermiştim bana sanki bırakmışım gibi gelmişti ancak benim için pekiştirme oldumuş.Bu gün fark ettiğim bir diğer şeyde artık kişilere değil olaylara yapmam gerektiği oldu .Kişisel kırgınlıklarım neredeyse bitmiş gibi sanki artık bir çoğunu içimde çözümledim ve artık beni incitmeleri imkansız.Ancak olaylar oldukları gibi taptaze duruyor.Buda olyların üstüne gitmem gerktiğini gösterdi.Kendimle yaptığım çalışma başka boyut kazanmaya bşaladı ve bakalım nereye doğru yönelecek .
Dün misafirlerimi gönderdim .Kocaman bir masa etrafında ailecek toplanıp yemekler yedik güzel sohbetler ettik ve giderken herkes bir birinden memnun ayrıldı.Bir kişi hariç...Görümcemlerde oğullarından ayrılmanın üzüntüsü içinde idiler.

Bu gün diyete başladım lahana çorbası içeceğiz Gamze ile bir hafta devam edeceğiz bakalım sonuç nasıl olacak yanı sıra EFT ile geçmişte ilk şişmanladığım döneme gideceğim baklım ne çıkacak hem fiziksel hende içime dönük bir çalışma yapacağım.
Bu gün sabah yatağımdan hemen kalkmadım biraz yatakta kalıpne çok şükredeceğim şey olduğunu gördüm ve şükürlerimi yaptım artık rutin bir şekilde sabah akşam şükrediyorum ayrıca gün içinde şükrediyorum sanki nefes almak kadar kolay ve normal hale geldi .
Yeni girdiğim sitede yazı yazmaya başladım .Burada yazısına tıklarsanız siteye ulaşa bilirsiniz.Hepimizin yolu açık ve aydınlık olsun.


Burada

Hiç yorum yok: