3 Şubat 2009 Salı

GEÇMİŞİMDE BAHAR TEMİZLİĞİ VAR

Temizlik ki ne temizlik şimdi kocaman yok olmaya başladılar .
Artık tuzruhuda kullanmıyorum şimdi insan ruhu kullanıyorum.
Ben affettikçe içim boşalıyor evren boşlukları sevmez yeni birşeyler koymak lazım bende şimdiye kadar öğrendiklerimi devreye soktum ve onları yerleştiriyorum yeni yerlerinde henüz eğreti duruyorlar ancak alışacaklar .
Ben onların fazlalıklarını alıp uygun hale getire bilirim.Bu ara hep pazılın oturmayan parçalarını oturtmakta zorlanırdın meğer başka hayatların pazılarını kendiminkine oturtmaya çalışıyormuşum.Başkalarının yanlışların veya doğrularını kendi pazılımda yerleştirmeye çalışırken ne çok zaman kaybetmişim...
Artık fazlalıkları hayatımdan çıkarmaya başladım .Kendi işime bakmalı potansiyelimin farkına varmalıyım.
Dün bir kavgaya müdahil oldumve oradaki organize yetenegim bana güzel bir fikir verdi .Ben insan yönlendirmeyi çok iyi becerebiliyorum bu konuyu es geçmemeliyim.
Kişisel gelişim alanıda bana çok cazip gelmeye başladı .Bu konu ile ilgili neyapabilirim bir bakalım.
İçimdeki kin kuşlarını çöreklendikleri yerden uçurmaya başlamak bana inanılmaz bir hafiflik sağladı .
Var olmanın dayanılmaz hafifliğini yaşıyorum.

Hiç yorum yok: