22 Şubat 2009 Pazar

NE ÇOK ÖĞRENMEM GEREKEN ŞEY VAR

Dün yine kendimi dipsiz kuyuların başında buldum öğrendikçe öğrenecek ne çok şeyim olduğunu gördüm.
Ben EFT hakkında herşeyi öğrendi zannederken aslında daha öğrenecek ne çok şeyim varmış meğer...
Kendi içimle barışmak için yaptığım çalışmalarda ne çok duvar yıkmışım ve ne çok duvarım var hala bende şaştım bu işe...
Yalnız bir konu için yaptığım EFT çok derinde ise ve bazı olaylar onun yüzünden beni incitmişse o duvarları yıkınca bende diğer olayların etkisi de az oluyor ve tek turda hükümsüzleşiyor.
Bu ara yaşadıklarımızdan sonra çocuklarımla aramızda çok güzel ve koparılması imkansız bağlarla bağlandığımızı gördüm.Önceleri hepimiz ne yapacağımızı bilmez soruna odaklanırdık ,şimdi ise hemen çözümler bulduk ve kendimizin potansiyelinin farkına vardık.
Bu arada bizim yumoş gezmeye gitti bu gün 4. gün 4 sakin ve huzurlu sabah ve akşam.Hep birlikte kahvaltılar yaptık güzel ve huzurlı yemekler yedik filmler izledik kendimize ödüller verdik .Kısacası huzurun tadını çıkardık.
Bu sabah ince bir karla güne merhaba dedim ...Şöyle bi lapalapa yağmadı gitti...

Hiç yorum yok: