13 Şubat 2009 Cuma

İYİKİ DOĞDUN GAMZE

Canım kızım 25 yıl önce seni kollarıma aldığım o an ne kadar özeldi küçücük savunmasız ancak hayata sıkı sıkıya tutunmuşbir can ...

Ne çok şeyi sıtrladık seninle ve öğretirken ne çok şey öğrendim sendNe özel bir çocuktun sen yavaştan yavaştan fark ettirmeden yaptırırdın isteklerini .

Bir ara ulaşamadım sanki ellerimin arasından kayıp gidiyordun ancak çabuk yakaladım ortak yönümüzü KİTAP...

Ne çok şeyi payşatık seninle kitaplarda çabuk okunup yorumlar yaptık.

Canım bi tanecik kuzum sen benim hayata herşeye rağmen sevdiğim ve sevildiğimi hissettiğim özel insanlardansın.

Şimdi hayal et sana kocaman pembe çilekli bir pasta yaptım ...

yanında en sevdiğimizden ontane kitap karşımıza dizmişiz.

Toriğin son albümleri ve güzel sakızlı kahvelerimizi almışız gece keyfi yapacağız.

Bir gün sen kendi hayatını kurduğunda seninle yapmayı özleyeceğim şeyler bunlar olacak ...

Ancak senin kendi hayatını yaşadığını bilmek beni mutlu edecek ...

Dilerim hayat sana hep güzel yüzünü göstersin ve biriktirdiğin iyigünlerin çok olsun.

Seni seviyorum ve kocaman kocamn öpüyorum...

1 yorum:

sTuBboRn dedi ki...

ıYIKIDE DOGURMUSSUNSUN SERPİL TEYZEMMM...