19 Şubat 2009 Perşembe

SAKİN VE HUZURLU BİR GÜN

Dün dinlendim ve yaptığım EFT sayesinde içime atmadığım için de huzurlu ve sakindim güzel bir gündü.

Akşam canımın içi ile kendimize kilolarımız için EFT yaptık .O hep hissedememekten şikayet ediyordu onun o sorununu çözdük kilo için EFT yaptık .Biz içimizi boşaltıp çöpe attıkça hafifledik .İnsanın kendi çocukları ile EFt yapması çok hoş bir duygu ...Biz dilerim bu konuyuda halledeceğiz.

Ben iyi bir rehber olmak için kendimi geliştirmeye çalışıyorum .Bu yüzdenden öncelikle şu kilo sorunumu çözmeliyim.Ben eğer kendime birini rehber alacaksam öncelikle sigara içiyormu ,kilolumu bir şeye bağımlılığı varmı kahve çay alkol gibi... bunlara dikkat ediyorum .Çünki kendine faydası olmayan insanın bana faydası olabileceğini sanmıyorum.

Böylece kendimle uğraşıma yeni bir yön daha vermiş oluyorum.Her zaman inandığım şeye önce değişimin insanın kendinden başladığına daha çok inanıyorum.İşe saçlarımdan başladım kestirdim ve bana çok gitti bu model .Sırada kilolar var onlarda ben içimdeki kuşları uçurdukça uçup gidecekler ve kendimi donanımlı bir hale getirince işte bu artık sadece kendime değil çevremede yardım edebilen bir rehber olabilirim .Bunun içi kendime iki yıl verdim.

Ben ne kadar öğrenirsem öğreneyim hemen oldum diyemem daha ne yapabilirim derim bu yüzdende başarım sürekli olur kendi deneyimlerim ve öğrendiklerimle kremelı pasta gibi olur.Her zaman hadimi bilmemde aşırıya kaçmamı engeller çevreme göz kulak olmama onları göz ardı etmemem gerktiğini bilirim.Hayatıma giren her yeni kişi benim gelişmemde bana çok katkıları olur .Tartışamda ondan öğrendiğim şeyler benim zenginliğimdir.

Hayata siz hangi pencereden bakarsanız oranın manzarasını gösterir.Yolunuz aydınlık ve açık olsun.

Hiç yorum yok: