11 Şubat 2009 Çarşamba

HAYAT BAZEN PROGRAM SEVMEZ YOLUNU ŞAŞIRIR

Tamda herşeyi planlamış kendime güç toplamışken birden bir yol sapması yaşadım ,ancak çabuk toprladım.ne mutlu bana ki artık kendimle ilgili konularda içime atmıyor kendimi savunuyorum ve bunu yaparkende çok güzel bir şekilde yollar buluyorum.
Onun külahını öbürüne geçirmekten yoruldum .Birilerinden bir şey saklamak çok zor oluyor onlara hazır cevap olmanın verdiği pratiklikle cevaplar vermek ve kimsenin bir birine karışmadan yolunda gitmesini sağlamak songünlerde bana güzel fikirler vermeye başladı ben çok güzel kriz yönetiyorum her nekadar teleşlansamda çok akıcı bir şekilde yapılması gerkenlere el atıyorum.

Canım oğluşum beni çok gururlandırdı canım yüksek onur öğrencisi oldu.Onunla nekadar gurur duysam azdır .Bizim bilimik oldumu yüksek onur öğrecisi rtık böyle çağırıyoruz kendilerini .Canım ya oda hemen havamızın etkisi altına girdi.Canım kuzum yolun açık ve aydınlık olsun.

Geçtiğimiz hafta çok yoğun sitresli ve yorucu geçti ancak ne kadar güçlü olduğumu gördüm ve vay be sen ne kadınsın elinden bir uçan bir kaçan kurtulur dedim...

Kendimi biraz dinlendirip çalışmalara başlamam lazım.Bu ara yaptığım para çalışmaları bana çok iyi geldi ne çok saçmalık biriktirmişim meğer kırıyorum zincirlerimi ve özgürlüğü seçiyorum yakında bir kuş olup uçacağım belkide ne güzel ne güzel yeni limanlara doğru süzüleceğim ardıma hiç bakmayacağım o zaman...

Hayat bazen geriye hiç bakmadan sadece önüne bakılarak yürünecek bir yol önünüzdeki güzellikleri atlamayacak kadar güzel sürekli ardınıza bakarsanız göremedikleriniz iş işten geçtikten sonra görmek...Bu sanki otobüste ters koltukta oturmak gibi insanın içini bir tuhaf ediyor .Zamanı zamanın da yaşayın ancak geçmişteki deneyimlerinizdende ders almayı ihmal etmeyin.

Hiç yorum yok: