15 Şubat 2009 Pazar

TAMDA KARIŞMIŞKEN

Hayatımda karışıklıklar olmuşken canımın doğum günü ilaç gibi geldi.
Onunla yaşadığım anlar bir bir gözümün önünden geçti...
Acısıyla tatlısıyla ne çok şey yaşamıştık ...
Tam bitti dediğim anlarımla bir gülüşle bir bakışla yeniden devam etmiştik yola.
Geçmişe şöyle bir bakıpta geldim iyiki vardın ve benimleydin.

Bu gün kalktım yine lahana çorbamı yaptım bakalım bu sefer nekadar kilo vereceğim.Yaza dal gibi bir ben olmak istiyorum.
Ben iyi bir rehber olmak için uğraşırken uymayan şey kilolarım onlardan da kurtulunca kendime ve çevremdeki kişlere daha faydalı olabileceğim.

Ne komik hani çözdükçe dolaşan düğümler varya hani koparıp kökünden çözmedikçe hallomayan ben insanlara bulaşmak istemesemde insanların bana
bulaştığı bir dönem geçiriyorum acaba kökünden söküp atsam mı?

Havalar yine soğuyacakmış!dün ara ara kar yağdı ancak bundan sonra kış çok etkili olmaz hele cemrelerde düşmeye başlayınca ne güzel bahar gelir .Bu baharı iple çekiyorum çünki alerjilerimden kurtuldum bu bende baharı doya doya yaşama isteği uyandırıyor.

Hiç yorum yok: