18 Şubat 2009 Çarşamba

YOLUN VİRAJLARI

Vay be ne haftaydı çok virajlı bir yolda sonsürat gittiğim bir haftaydı .
Biraz yavaşlayıp durma zamanı ...
Kendimi çok yorulmuş hissettiğim bir anda yine imdadıma yetişti EFt vaybe ne teknik ama ...
Yaşadığım olaya sıcağı sıcağına yaptım ve etkisini çok ilginçtirki saçlarımın diplerinde ve burnumda hissettim.Yaptım on tur ve serbest bıraktım,bir kaos bukadar kolay atlatılırmı diye kendi kendime hayret ettim .
Yanarı yanarım da daha önce öğrenmediğime yanarım ne çok zaman kaybettim ne çok şeyi içimde biriktirdim,ne çok söylenecek söz bende saklı kaldı.
Ben şimdi biriktirmeden kendi içimde çözdüğüm gibi söylemem gerkenleride hiç çekinmeden söylüyorum .Kırılmış darılmış gerekiyorsa kırılacak dönüp bana bunu söylememiştin haberim yoktu ayaklarına yatmayacaklar.İŞTE herkesi haberdar ediyorum gerektiğince...
Canlarım çok korktular bu ara onların bir anlık üzülmeleri bile benim içimi acıtı ancak kendimize güvenmenin nekadar önemli olduğunu bize birkeez daha gösterdi.
Sizleri çok seviyorum ve hiç bir şey sizi yıkamaz bunu da görüyorum .Her nerede ve her ne yaşarsanız yaşayın artık çok güçlü insanlarsınız kendi başınızın çaresine baka biliyor olmanız çok güzel...
Bizler ne çok şeyi ardımızda bıraktık ve ne çok geliştik helal olsun bize ...

Hiç yorum yok: