12 Aralık 2008 Cuma

EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER

Nihayet normal yaşantımıza döndük hazır olda misafir beklemek yorucu oluyordu .Bayram sonu yorgunluktan kızmak istemesemde kızgınlıktan sonun da hastalanmış bulunuyorum.İki gündür boğaz ağrısı çekiyorum ve bildiğim bütün koca karı ilaçlarını yaptım süper sabah kalkıp kendimi yokladığımda hiç bir şeyim kalmamıştı .
Yarın canım Volkan'cığımı askere uğurlamak için Polatlıya gideceğiz .O İzmirden bizde buradan gidip onu uğurlayacağız .Canım ya daha dün dizlerimde uyuyan çocuk şimdi askere gidiyor .Neçok sevdik birbirimizi aramızda hiç mesafe olmadı ve hiç kırılmadık birbirimize .Ben eşimin kardeşlerinin çocuklarının hepsini çok sevdim onlarda beni sevdiler.Çocuklara verdiğiniz sevgi size aynen yansıyor bunu gördümve çok mutlu oldum.
Yarın elimde bayrak dilimde en büyük asker bizim asker gözümde tutamadığım yaşlarla onu uğulayacağım .
Biraz düşündüm hayatımdaki sevgilerin çeşitlerinide ben genelde rağmen sevgsi yaşarım .Ama bazı kişileri koşulsuz sevdiğimi fark ettim bunlar çok azda olsa koşulsuz sevginin varlığını bile hissetmek çok güzel bir duygu .
Çocuklarımı koşulsuz sevdim ve babamı koşulsuz seviyorum .Bu kadar az ancak rağmen sevgilerim hiçde azımsanamayacak kadar çok ...Eğer çünki sevgilerimde var bazı insanlarıda bu şekilde seviyorum yani herşekliyle sevmeyi seviyorum...
Ne çok acırım kendinden başka kimseyi sevmekten yoksun insanlara...
Bir düşünsenize sevdikçe çoğalıp artan vekarşılıklı oldukça beslenen güzelleşen sevgiden yoksun yaşayan insanlara kalabalıklar içinde ne çok yanlızlık çekerler.Çünki onlar aslında kendilerini bile yeterince sevmezler...

Hiç yorum yok: