31 Aralık 2008 Çarşamba

MUTLU YILLAR BİZE

u



















Ho hoohoo yeni yıl geliyor.Ağacımı süsledim yemeklerimi hazırladım ve güzel bir geceyi ailemle geçireceğim.Hayatta ki en güzel mutluluk...Canlarım bu yıl bize sağlık ve mutluluk başarı bollluk ve bereket getirsin .Biraz sonra tombala oynarız bakalım busene tombalayı kim yapacak her sene en fazla tombala yapan dileklerine daha hızlı kavuşur ve şansı bol olur.
Bu sene yaşadığım içten dostluklar çocuğum yaşında olsada arkadaşım olan canlarım sizleri ne çok sevdim ve ne çok sevildiğimi hissettim.İşte bu yıldaki en büyük kazancım karşılıksız sevgilerim.Bana yüreğime neçok sevgi sığdırabileceğimi gösterdiniz.
Bu sene çevremdeki kalabalıklara olumsuzluklara her türlü neğatifliğe rağmen ben huzurlu ve diğin bir yıl geçirdim.Kendime dönmeyi öğrendiğim için dış etkenler beni sıyırıp geçti sanki televizyon ekranından izler miş gibi olaya dahil oldum .
Acı kayıplar yaşadım üzüldüm ancak bende iyiki vardılar ve hayatıma renk kattılar diyeceğim günler yaşadığım için mutlulukla arkalarından baktığım güzel insanlar olarak hatırlayacağım...
Vefasızlıklar gördüm hiç ummadığım kişilerden kişisel hırslarının yok ettiği ilişkiler yaşadım .Kıskançlığın ne boyuta varabileceğini neleri önüne katıp yok edebileceğini gördüm...
Sevinçler yaşadım gurulandım canım çocuklarımla bu sene bir kez daha gurur duydum.
Mutlu günlerim oldu hatırlayacak doyası güzel anlarım oldu...
Eeee daha ne istiyorsun ...Bak ne çok şükredecek şeyin varAllahıma binlerce şükürler olsun bana verdiklerine ve vereceklerine .
Bu yıl bütün sevdiklerime iyilikler diliyorum .Hepimizin yolu aydınlık ve açık olsun.

Hiç yorum yok: