29 Aralık 2008 Pazartesi

YENİ YILA BİR KALA

Yeni yıla bir gün kaldı.Şöyle bir yılın hesabını yaptığım zaman ne çok şeyi başardığımı görüyorum.Kendimi ne çok aştım ve ne çok içimde yolculuk yaptım.Küçük görünen ancak büyük sıkıntı veren ne çok olayı çözümledim.Alerjilerimden tutunda fobilerime kadar ne çok şeyi aştım.Geçmişi geçmişte yaşayıp bırakmayı öğrendim .Hayata ne yaparsanız yapın ne geçmişe takılıp kalın nede geçmişte yaşanmış şeyleri ve onlardan aldığınız dersleri yok sayın.
Bu sene güzel geçti vesselam...artık kendim için ne yapabilirim diye düşünmekten ziyade ne yapacağımı nasıl isteyeceğimi biliyorum .Hayat bana artık istediğim şekilde baktığım şeyleri gönderiyor.
Hayatımda kemikleşmiş ne çok kural ve engeli yıkıp geçtim.Artık daha pozitif bakıyorum hayata ve kendime ve çevremdekilere iyi şeyler çekiyorum .Bütün iyiliklerve güzellikleri diliyorum.Oğluma okula giderken oğlum iyi gün gör inşallah diyorum kızdığım da sevindiğimdede aynı kelimeleri kullanıyorum.Çok kızıp sinirlendiğimde beddua ederdim bazen ağazımdan kaçıyor iptal ediyorum.Sabah akşam günlük şükürlerimi yapıyorum ne çok şükredecek şeyim var deyip onada şükrediyorum.Yeni sitede okuma aşamasındayım çok güzel şeyler var yakında aktif hale geçerim.İnsanları seviyorum ve onlarsız olmaz diyorum
Yeni yıldan herkes için sağlık ,mutlulluk, bolluk bereket ve huzur istiyorum.Kendim içinde bunlarla birlikte kocaman aile olmayı ve bütün sevdiklerimle iyi günlerde birlikte olmayı diliyorum.

Hiç yorum yok: