7 Aralık 2008 Pazar

BU GÜN BAYRAM YİNE ERKEN KALKTIM BEN

Bu gün bayaram ben yine erken kalktım ve bayram ritüellerine başladım.Bizde bayram sabahı yahni kokusuyla uyanmak bayramlarda kavurma yapmak şekerbayramında su böreği ile kahvaltı yapmak ne tatlısı olursa olsun illaki şekerpare tatlısını aramak bayramın ritüelleri arasına girdi .Eve alınan şekeri bayramın son gününe bırakmamakne güzel bir aile olduk zaman içinde kendi kurallarımızı oluşturduk ve artık bayramlar bizi mutlu etmeye başladı.
Bu bayramın bize ülkemize ve tüm islam alemine hayır getirmesini diliyorum .Dünya barışının bir gün bile olsa iyi dilek ve niyetlere ihtiyacı var .Bu da biz insanlara bahşedilmiş bir nimetve değerlendirelim .

2 yorum:

Adsız dedi ki...

canım serpilciğim,kurban bayramın mübarek olsun.en içten sevgilerimi sana yolluyorum.nette olduğum sürece seni takib edeceğim.bloğun da bilgilerini bizimle paylaş.tüm güzellikler seninle olsun.
nefa

Serpil dedi ki...

Canım bende senin bayramını kutlarım daha nice bayramlarda sağlıklı huzurlu mutlu bayramlar dilerim.