21 Aralık 2008 Pazar

GÜNAYDINNNNNNNNNNN

Bir kaç gündür çok huzurlu ve sesiz bir ortamda yaşıyorum kafamın içi biraz olsun boşaldı.Kayınvalidem kardeşine gitti .Ev bir sesiz sormayın gitsin .Ben bu sesizliğin tadını çıkarıyorumdışarı çıkmayı bile canım istemedi.
Dün Ankara'da yağmur yağıyordu sindire sindire yavaştan kendi halinde havada sanki sıcaktı.Eskiden içimi kasvet basan hava bana pek bi hoş göründü.İçimde çözümlenmiş olaylardan sonra ortaya çıkan yeni durum ...Ben eskiden yağmuru severdim ve bana çocukluğumda yaşadığım yamurda iliklerine kadar ıslanmış ve eve gelip kurulandıktan sonra sıcak çorba içip güzel bir uyku çektiğim günleri hatırlatıyor .Sanki yaşanmışlıklarından yağmurla arınmış huzur bulmuş bir çocuk ...Uzun süredir bu hissi vermiyordu yağmur bana ancak artık içimdekileri uçurduktan sonra sanki yeniden aynı hisleri yaşıyorum.
Dün güzel ve huzurlu ailecek bir pazar kahvaltısı yaptık.Kahvaltı sohbet uzun süredir yapamadığımız şeylerdi .Biri mutlaka bir olay çıkarır veya bizi huzursuz edecek bir olay yaşatırdı...

Hiç yorum yok: