14 Aralık 2008 Pazar

Yine sabah sabah erkenden kalktım .Kuzumu tipik Ankara soğunda okula yaolladım .Otobüsler bile sefere yeni çıkıyordu.Uzun tatilin ardından günlük yaşama dönüş ülkemizde zaman alacak.
Ekonomik krizin kapımızın içini talan ederken bizim gibi bir ülkeninin bu kadar uzun tatil yapması her halde siz dinlenin biz sizi biraz daha götürelim gibi bir şey...İnsanlarada şaşmamak elde değil hem kriz var diyorlar hemde tatiller alış verişler bu yoğurdun bolluğu nereden geliyor ...
Başkalarının derdi benimi gerdi .Ben artık uzun uzadıya kafama birşey takmıyorum .Dün asker yollamaya gidemedim.Boğazım kötü idi ve malum Ankara hatta polatlı daha soğuk olur.Helede aralık ayında ...Ben geçen seneye kadar Ankaranın soğundan nefert ederdim ancak artık herşeye şükretmeye başlayınca soğuğa bile şükrettiğimi fark ettim.Ben 26 aralıkta soğuk bir kış günü doğmuşum ve kışın çok soğuk bir günde evlendim ve Gamzemde kışın doğdu bu yüzden hep üşürüm ancak oluşumu isyan edip kavurucu sıcak ta ağustosta dünyaya getirdim.artık eskisi gibi soğuktan nefret etmiyorum .Elimde sıcacık çayımevimde korunaklı bir şekilde otururken bunları söylemek kolay ama hiç sevmemekten iyidir.
Düm bir sitede gördüğüm bir kişisel gelişim başlangıç çalışması yaptım ve çok güzel veriler elde ettim .En önemlisi artık ne istediğimi biliyor venasıl ulaşacağımı biliyor olmamdı .Hala aşmam gereken duvarlarım var ancak bir çoğunu yıkmış ve kiminide yok etmişim.Kendi huzur denizimde sakinliği yaşamaya başlamışım.Bu çalışmadan sonra bolluk ve bereket meditasyonu yaptım ve bu beni huzurlu hissettirdi.Sabah sakin huzurlu ve ne istediğini bilen bir ben olarak kalktım.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

serpilciğim,paylaşımın çok güzeldi,sende bir anne olarak sanki tam beni yansıtmışsın.Annem diyorki;sizin bu hızlı çağlarınız,gün gelecek yemeklerinizi yedirmeye birini arayacaksınız.Kendini geliştirmen çok güzel,ben de bunun çabasındayım.Umarım birşeyler başarabilirim.sana sevgilerimi yolluyurum.
nefa

Serpil dedi ki...

Canım benim ben çekimlerimi güzel yapıyorum umarım akıl ve beden sağlığımız yerinde bir ömür yaşarız kendi yemeklerimizi kendimiz yeriz.Hayat bize bütün güzellikleri göstersin.Bloğuma ilgin için teşekür ederim.