24 Aralık 2008 Çarşamba

DÜN İLK KAR YÜRÜŞÜMÜZÜ YAPTIK

Dün Gamze'ilk kar yürüyüşümüzü yaptık.Tıpkı gilmor girls teki gibi bizde çıktık alış veriş ve eve dönüş .Kuzum bana yıl başı çiçegi aldı .Buda benim yıllardır yaptığım bir şeydi içimize işlemiş artık ritiellerimiz çoğaldı.Çocuklarım bile bazı şeylere dikkat ediyor ben yapmasamda onlar yapıyor.
Ben hersene yıl başını özenle kutlarım .Yeni yıla özenli ve eğlenerek girerim.Küçük bir çam ağacım var plastik ama gerçeğine zaten kıyamazdım.Her sene onu süsler ve hersene ona yeni süsler alırım.bir zaman durur ve sonunda kaldırırım.Bu sene ağacıma dileklerimi yazacağım küçük kartlarda koyacağım.
Hayat bazen insana ne çok şey veriyor ve bizlerde ona şükürlerimizi ne kadar az yapıyoruz.Ben sabah akşam rutine bağladığımdan beri ne çok şükredecek şeyim varmış diye düşünüp mutlu olmaya başladım .Hayat bana ne çok şey vermiş ne güzel insanlarım var benim .Bazılarını bu sene kaybetmiş olsamda iyiki varlardı ve onlarla güzel anlar yaşadık.Çok şükür çok şükür...
Bu gelecek yıldan sağlık ,sıhhat ,huzur ,bolluk ve bereket,iyilikler bekliyorum .Benim hayrıma olmayan insanlar ve olaylar hayatımdan kendiliklerinden çıkıp gidiyor ve ben artık onlarla uğraşmıyorum .Sakin huzurlu ve ne istediğini bilen insanlarla beraber oluyorum ve kendimi iyi hissediyorum.

Hiç yorum yok: