28 Ocak 2010 Perşembe

Karlı Ankara günleri

Dün yağan kar Ankara'nın epeydir özlediği şey oldu ...Manzara güzeldi ancak Doğal gaza gelecek zamla insanın içine işledi soğuk ...Bir yandan tekel işçileri bir yandan yakacak sıkıntısı çeken halk ...Allah herkese kolaylık versin ...

Hastalıkla savaşıyoruz...Bu gün anneme gidiyorum bakıcı bulamadık biraz böyle idare edeceğiz...Artık anneme kızmaktan vazgeçtiğimi görüyorum eskisi kadar içim acımıyor da her halde içimdekileri dökmekten içimde bir şey kalmadı ... Dün bir bloğu okurken çocuk yetiştirmede kullanılan cezalar konusu vardı ...Birden annemle yaşadıklarım aklıma geldi ...Onun ilgisini çekmek için yaptıklarım ve sonucunda yediğim dayaklar ...Hani dayak arsızı derler ya bir ara öyle olmuştum annem vurdukça gülmeye başlardım kadın çileden çıkardı ...Artık beni dövemez olmuştu ...Ne çok kendimi sevdirmek için yollar aramıştım ...Kendini bile sevmeyen anneme...
Ne derin izler bırakmıştı bende annemin yaptıkları ne çok öfke kızgınlık ve kırgınlık bırakmış ben farkında olmadan...Kendimle ilgili yaptığım çalışmalar eninde sonunda anneme dayandı hep ...Büyük bir bölümünü hallettim ...

Bizlerin ellerine verildiğinde minik bedenler ne kadar çaresiz nekadar savunmasızdır ...Biz anneler şekillendiririz o minik yaşamları ...Bana çocuklarım verildiğinde ne çok sevdim onları çok zorlandım yemedikleri zaman işkenceler yapıp yedirdim ...Bu konuda hiçde pişman değilim ...Bir çocuğun insiyatifine bırakılmamalı yemek konusu ...En iyi şekilde beslenmeli ...Şimdi kızkardeşimin Mert'i biraz zorlayınca kıyamıyorum ancak ben de yapmıştım aynısını ...Mert bebek biraz nazlı ilgi ve alaka istiyor ...İkitane olunca anneyi zorluyor bu durum benimle gayet güzel yiyor çünki ben onunla konuşuyorum sürekli ...Zor iş çocuk büyütmek vesselam ...Ama sevginin aşamayacağı zorlukta yok ...

Hiç yorum yok: