31 Ocak 2010 Pazar

Bir birinin aynı geçen günler

Yine tekrarlamaya başladı günler kendini ,anneme git ,kızkardeşime git evde kaldığımda temizlik yap ...Hatta yemekler bile sıradan olmaya başladı hele rejimde yapıyorum ya salatadan bıkmaya başladım ...Bu rejim işe yaradı 3 kilo verdim hatta buçuğu da varda onu şimdilik saymıyorum ...

Bu tek düzelik beni boğmaya başladı kendi hayatımı geri istiyorum ...Arkadaşlarımla buluşmak istiyorum ...Yeni kitaplar istiyorum yeni tatalar istiyorum ...Yeni bir şeyler istiyorum ...

Bu haftayı hastalıkla geçirdim şimdi bir parça daha iyiyim...Evde herkes hasta sanki kara kışta kalmış gibi öksürüyoruz ...Ot çöp içmekten bıktık artık ...

Bu kendimi uykunun şifalı kolarına bırakma işi epey işime yaradı çok kötü yattığımda bile süper kalkıyorum ...Dizlerim ağrımıyor hatta dinlenmiş yenilenmiş bir ben olarak kalkıyorum yıllardır yorgun yatıp yorgun kalkan biri için müthiş bir olay ...

Solar pleksüs çakrayı en iyi nefes teknikleri açıyormuş ...Yeni doğmuş bebekler gibi karından nefes alıp vermek müthiş açıyormuş ...Bebeklerde diyafram çok iyi çalıştığı için sesleri gür çıkıyormuş ...Evde yüksek sesle şarkı söylemek veya yüksek sesle kitap okumak da iyi geliyormuş ...Ben uzun süredir yüksek sesle şarkı söylemiyorum ...Eskiden ya kendim söylerdim yada müziğin sesini sonuna kadar açarak iş yapardım ...Bunada yeni bir çözüm buldum kendime bir MP3 alıp sevdiğim şarkıları dinliyorum ...Diyeceksinizki ne faydası var kendin söylemiyorsunki ...Babam kulak larındaki sorun için DR gittiğinde kulaklıkla müzik dinle demiş kulaklarındaki sıvıda kristalleşme varmış yüksek ses bunu kırılmasına neden oluyormuş ...

Anneme yeni bakıcı bulundu bakalım nasıl anlaşacaklar ...Benim annem MS hastası hastalık artık onu çok yıprattı birazda kendi boş vermişliği yüzünden iyice ağırlaştı...

Yaşadığımız ve nefes aldığımız sürece hayatla mücadelemiz bitmeyecek kendimize yeni yollar aramaktan bıkmayacağız ...Şu sözü hep sevmişimdir hayat 3,5la 4 arasındadır .Ya 3,5 atarak yaşarsın yada 4-4 lük yaşarsın ...Ben bu ara 3,5 dönemindeyim ...En kısa zamanda 4_4lük döneme girmek istiyorum ...

Hiç yorum yok: