23 Ocak 2010 Cumartesi

Günaydın günlüğüm

Sabah erkenden kalktım yine ,bu gün annemlere gidiyoruz hepimiz ...Kardeşlerimde gelecek bebeklerin ilk ev gezmesi olacak ...

Babam dün bizler için hazırlık yapmış nefis karnı yarık yapıyor ...Bende güzel yaparım ancak babamın ki müthiş oluyor ...Kendine sonradan çok güzel bir hobi buldu ...Yıllarca yemeklere kusur bulurdu her yemeği beğenmez kendisi ...Nedeni artık anlaşıldı ...

Bu gün hepimize sevgi dolu gözlerle bakıp mutlu olacak ...Nasıl kocaman bir yürek taşır benim babam hissedersiniz sevdiğini iliklerinize kadar ...

Bu gün Erende geliyor karnesini almış hepsi peki imiş ...Ne mutlu bana ki hem hala hem de teyzeyim artık ...Canlarım hepsini çok seviyorum ...Ancak bir tane kız yiğenim olsun isterdim ...

Dün kar yağdı neredeyse tutacak sandım ancak tutmadı...İstanbul'u gördükçe içim gitti...Sıcak evinde elinde çayın çorban seyretmek güzel ...Kendimi kışı sevmeye iyi yanlarını görmeye pozitif düşünmeye zorluyorum ancak azıcık soğuk görünce hemen uçup gidiyor pozitiflik ...Ancak bütün bir yılı kış geçiren bir ülkede yaşamadığım için şükrediyorum ...Güzel ülkemde dört mevsimide yaşıyor hepsinin kıymetini bilmeyi deneyimliyorum...ÇOK ŞÜKÜR...

Bu ara gece yatağıma yattığımda biraz dan dalcağım uyku beni sarıp sarmalar kendimi uykunun şifalı kolarına bırakıyorum sabah zinde ve dinlenmiş bir şekilde kalkacağım diyorum ...Gerçekten mucize gibi sabah dinlenmiş ve zinde kalkıyorum diz ağrılarım olmadan kalkıyorum ...Ben bu yönteme bayıldım kendi kendimize verdiğimiz telkinlerde çok dikkatli olmamız gerektiğini gördüm...

Dün bebişlere polar yelekler diktim çok kullanışlı oluyor ...Hem sıcak tutuyor hemde ince olduğu için çocukları sıkmıyor ...Birer tanesini eskitmişler bile ...Bu ara çok kusuyorlar mama oranlarını artırdılar ...Ben fazla karışmak istemiyorum ama onların midesi küçük fazlasını çıkarıyorlar gibime geliyor ...Bu yüzden ne bizlerin üstü başı kalıyor nede kendilerine giyisi yetiyor ...İllaki DR söylemesi gerekiyor ...


Hiç yorum yok: