13 Ocak 2010 Çarşamba

Güzel bir günün ardından

Güzel bir geceydi dün eşim bana bir çok süpriz hazıralmış kendince ...Bazen bakarsınız hiç beklenmeyecek kadar incedir benim eşim ...O sert kırılmaz kabuk kırıldığında ve akıl edebildiğinde ...Bilmez bir çok inceliği öğretilmemiştir veya zayıflık olarak görmüştür kendince ...Ancak önemli günler bizim için hatırlanması gerken ve atlanmaması gerekne günler olmuştur ...Hani kalıplaşmış bir günde mi hatırlayacak lafı varya gıcık olduğum ...Bazı insanlar var çevremde o bir günü bile hatırlamayan ...Bir gün bile kendini özel hissedebilmek güzel...

Dün eşim bana kutu içinde gül almıştı ...Aklıma benim cadı geldi birden kendisi biraz odun dur ya gül falan sevmez ya ...Ben severim anacığım gülde severim nergisde bir dal çiçek almak hatırlanmak hoş bir duygu ...
Ben eşimle ilk tanıştığımda bize gelirken kutu içinde bir gül ve safir bir yüzük almıştı bana sözümüz kesilmişti ertesi gündü ...Yıllarca sakladım o gülü o kutunun içinde ...Yüzüğüm hala durur baktıkça o günün anısı içimi hep kıpırdatır en sıkıntılı günlerimde bile aynı heyecanı hissderim ...Yıllarca bütün parfümlerimi eşim almıştır hediye olarak ...Bu konuda eşsiz bir zevki olduğunu inkar edemem ...Hepsini zevkle kullandım yıllarca şişelerini sakladım ...

40lı yaşalrımda artık saklama huyumdan vazgeçmeye başladım zannedersem biriktirdiğim anılarım ve fotografların dışında hepsini attım...artık kendisine söylüyorum duygularımı açıkça ...

Birlikte yemek yedikten sonra hoş vakit geçirdik ...Canım artık geçmişin anılarına gülerek bakabiliyorum hayatımda olduğun için teşekür ederim seni seviyorum...

Hiç yorum yok: