6 Ocak 2010 Çarşamba

Günaydın günlüğüm

Günaydın günlüğüm ,
Bu gün sabah eşimden bulaşan ağız mantarı ile kalktım ...Ne kadar dikkat etsemde banada bulaştı ...Gerçekten zor bir durum antibiyotik aldığı için ağazındaki yaralı bakterilerin ölmesine neden olmuş oda mantar oluşmasına neden olmuş ...Bu yüzden bebişlerdeki gibi pamucak oldu sanki ...Her ne kadar dkkatli olsamda banada geçti ...Dün Gamze bebeken uyguladığım karbonat la gargara yöntemini denedik ve biraz faydası oldu ...Bu garibinde ağazı yara olmasına rağmen hiç sesi çıkmadı...

Bu günde evde artık gitmezse kafayı yiyeceğim...

Bu gün bizim miniklerin aşı günleri iki aylık oldular ben gidemiyorum bugün hasta olduğum için ...annesine hemen önerilerimi sıraladım ateş düşürücü ver birde tok gitsinler diye ...Çünki hatırladığım kadarı ile 2 saat bir şey yemiyeceklerdi ...Bizimkileri 2 saat zaptettmek imkansız bir şey ...

Hayatın tümü bana kolaylık,neşeve ihtişamıyla geliyor...Bu gün Bülent Altınkayanın blogunda okuduğum bir yöntemden aldığım sözler ...Bunu günde en az on kere tekrar etmek gerekiyormuş denemekte yarar var ...

Kendime yeni çekimler yapmalıyım ...Bu güne kadar kendim için yaptığım olabilirliği yakın olan bütün çekimlerim oldu ve nihayet kendi çekimleirime güvenme yetisini kazandım ...Bazıları çok ütopik çekimlerde bulunuyorlar adam işsiz gezerken kendini jipler saray yavrusu evlerde hayal ediyor olmazmı olabilir ancak önce bir iş ve hayatını düzene koyacak çekimlerden başlamalılar ...Birde çekim yaparken kendimiz için çekimler yapmalıyız çevremizdeki kişilerde kendi çekimlerini yapmalılar ...Bir çoğumuz gibi bende ilk yazdığım çekimlerde kendi isteklerim dışında herkes için bir şeyler istemiştim ancak kendim için çok az şey istemiştim kendi isteklerim gerçekleşirken diğerleri için isteklerim çok zor gerçekleşti...Çekim yaparken bencil olun ...
Ben eşim için iş diliyordum bir türlü olmuyordu ancak eşimin işe gitmesinin benim rahatıma olacağını benim nefes alacağımı düşündüğüm zaman çekimim gerçekleşti ve eşim şimdi çalışıyor...
Birde dilekleriniz sonucu bir başka kişinin zararına olacaksa çekimizniz olsa bile sizi mutlu etmiyor karşınızdaki kişininde hayrına olacak bir şekilde yapın ...
Kızım bir ara bizim oradaki bir dişçide çalışmak istemişti yanındaki kızcağızı çıkarsada ben girsem demişti yanındaki kız işten ayrılınca işe girdi o kişi için iyi bir dilekte bulunmadığı için kendide çabuk işten çıktı kadın dayanılmaz bir şeydi ...Ama diğer kız için daha iyi bir iş bulup çıksa diye dilekte bulusaydı belki iş ona en iyi imkanları ile gelecekti ...
Bu yüzden dileklerinizi olumlu şekilde dileyin ...kendiniz için ve insanlığın hayrına dileyin...

Hiç yorum yok: