26 Ocak 2010 Salı

Günaydın Günlüğüm

İki gündür oğluşumla griple uğraşıyoruz ...Tabi ikimizinkide farklı onun kötü birde öksürüğü var ...Ben önceki gece boğazım ağrımaya başlayınca sürdüm vicks mi sabahta bilumum ot çöp kaynataım içtim bir parça daha iyiyim ...Boğazıma zencefil ,ıhlamur ,tarçın elma karışımı yaptım...Zencefil acayip yakıyor ...Bu günde burun akıntısı ile kalktım ...ben kendimi kötü hissettiğim de ilk olarak ağrıyan yerime vicks sürerim eğer o geçirmezse DR giderim ...

Bu ara tempo bizim evde yine yoğun annemin bakıcısı çıktı...Oh ne rahat ben gelmiyorum deyip hasta insanı yarı yolda bırakabiliyor ...Yarın anneme gideceğim bu yüzden babam çok zorlanıyor ...

Bu ara kendimi köşeye sıkışmış hissediyorum ...Herkese ben koşturuyorum yine hep benden bekleniliyor ...Kendi hayatımın kontürolü yine başkalarının elinde ...Buda bu kadar yol almış birine zor geliyor ...
Bu arada ben kendi gidişatımdan memenun olmayınca çevremide memnun edemiyorum...Hem çalışıyor yoruluyorum hemde kimse memnun değil ...Hayatımın kontrolünü yeniden elime almalıyım ...Önce ben kendimden memnun olmalıyım artık yapamam demeliyim yeniden ...
Bu ara kendimi suyun üstünde amaçsız yüzüyor gibi hissediyorum çevremdeki kalabalığa rağmen sanki ben boşluktayım ...Kendime yeni hedefler koymalıyım ...Günlük hedeflerim olmalı amaçsızlıktan kurtulmalıyım ...


Hiç yorum yok: