8 Ocak 2010 Cuma

Günaydın günlüğüm

İki gündür temizlik yapıyorum yorgun yatıp dinç kalktım bu gün sabah 6 da hemde sanki gözüme çöp düştü ...Bu günde iki odanın duvarlarını silip perdelerini yıkayacağım...Tabi bu odaların tamamen elden geçmesine eş değer birşey ...Bu yüzey temizliği bitince birde adaçayı tütsüsü yapacağım bütün negatiflikler gitsin diye köşe bucak arınsın ...Bu yöntem benim çok hoşuma gitti ve epey faydasınıda gördüm ...Sanki ev yenileniyor daha bir taze soluk geliyor nefes aldığınızı hissediyorsunuz ...Bunu shamanic ten öğrenmiştim kendisi hayataım değişti sitesinde arınma proğramında bir yerde yazmıştı ...Okuduğumdan beridir bende uyguluyorum ...TEŞEKKÜR EDERİM...

Temizlikte özellikle perde temizliğinde neçok yöntem uyguladım ancak pek çözüm olmadı ya 15 günde yaıkanacak yada çok temiz olmasına aldırış etmeyeceksiniz ...bizim semtin trafiği günden güne arttıkça çok temiz olmasını artık beklemiyorum sadece kokusu değişsin diyorum ...

Bu gün yatakların altınıda temizleyeceği için tuz dolu kapları değiştiririm ...Bu da çok güzel bir yöntem ...İnsanın üstündeki negatifleri alıyor sanki ...

Yakında bizim ev halkı isyan edecek benim temizlik aşkımdan dolayı hatta bazen ya bu kadının kapatma düğmesi yok yine coştu diyorlar ...Eskiden eşim ben temizlik yaptığım zaman kim gelecek diye sorardı ...Ne çok misafir ağırlardım eskiden iki küçük çocukla hem temizlik hemde pasta börek severek zevkle yapardım ...Kayınvalidem bize geldiğinden beri bir takım şeyleri yapamaz olduk ...Artık arkadaşlarımla dışarda buluşma planları yapıyoruz ...Hem bizlerede bir değişiklik oluyor ...hoş bu aralar onuda yapamıyorum...
Bu aralar çevremdeki ikili ilişkileri inceler oldum eşler ,arkadaşlar ,aile bireyleri gibi...Eşler çok ilginç severk evlenenler veya görücü usulü hiç fark etmiyor hep karşı taraftan bekliyorlar o yapsın sonra ben yaparım halbuki ne çok gereksiz zaman kaybı ...Evlilik emek ister korunup kollanmak ister bakım ister ...Sadece bir kişinin yapması değil her iki kişi içinde geçerlidir herşey...Ama biz kadınlara çok iş düşüyor yetiştirdiğimiz erkeklere çok şey öğretmiyoruz bencillik yapıyoruz ...Ancak eşlerdende çok şey bekliyoruz ...Karşımızdaki kişiyi olduğu gibi beğenip evlenmişsek onu olduğu gibi kabullenmeliyiz değiştirmeye kalkmamalıyız...
Biz kadınlar kendimizi sürekli güncellemeliyiz kendimizi geliştirmekle uğrasırsak çevremizdeki insanlarıda rahat bırakırız ne çok kadın tanırım eşine nefes aldırmaz nerdesin ? demekten ...Ben böyle bir kadının eşi olsam kesin aldatırım ...Bir arkadaşım vardı böyle, onada söylemiştim ve bu sözüm ona çok dokunmuştu ...Sen kendini eşinin yerine koy ve senin gibi karın olsa ne yaparsın demiştim ve bu söz üzerine epey düşünüp adamcağızı biraz rahat bırakmıştı...

Sürekli bakımlı dolaşan kadınlarda bence çok sıkıcı çünki ne o öyle eskilerin tabiri ile kutu bebeği gibi hep aynı ...Şöyle biraz salaş olacaksın giyinip kuşandığında vavvv dedirteceksin ... kendin için süslenip püsleneceksin birileri beni beğensin diye değil ...öyle kadınlar varki çevre ne der diye kendi zevki olmayan şeyler giyiniyorlar ...Bunu derken yaşadığı toplumun kurallarına uymak zorunda olanlardan bahsetmiyorum ...Birilerine kendini beğendirmek için hiç tarzı olamayan şeyler giyenlerden bahsediyorum...

Birde evliliklerde mütiş bir kavram kargaşası var ...Herşey birbirine karışmış durumda Erkekler erkek gibi değil büyük bir çogunlık hoyrat kaba maço hiç bir şeyden haberi olmayan kütük gibi dolaşıyor erkek dediğin ...Naif olur ince düşünür sever ve sevdiğni bakışlarıyla hissettirir korur kollar sevdiğini incitmez ...Sevdiği onu yanında kendini huzurlu ve güvende hissder...



Hiç yorum yok: