4 Ocak 2010 Pazartesi

Günaydın Günlüğüm

Yılbaşından bu yana eşimin hastalığının kaprislerini çekiyorum ...Erkek nesli değilmi bir naz bir naz...Tamam hasta belki kötü üşütmüş ancak sanki benim yüzümden hastalanmış gibi kapris yapıyor ...Dün yalvardım Allahım ne olur iyileşsinde gitsin artık işe diye...
Bizler evin diğer fertleri hasta olsakta kendi içimizde geçiririz kapris yapmayız kimseye ...En çok ben hayatımda daha önce hiç böyle olmadım lafına gıcık oluyorum ...İyi ne yapayım ?Birde gelip Serpil benim şuram ağrıyor neden sorusu na gıcığım ...Şimdi şey diyorum yanıt olarak ben henüz o konuda uzmanlığımı yapmadım diyorum ...
Sanki 3 yaşında bir oğlan çocuğu sevgi ve ilgi bekliyor unutuyorki artık 54 yaşında ve hastalıklara direnci eskisinden az ve güngüne gençleşmeyecek ...
Canım seni yinede seviyorum...

Bu aralar geçen yılın muhasebesini yapmaya çalışıyorum ancak okadar çok çalışma yapmışım ki kendimle herşeyi affetmişim ...Ben hesabımı yıl içinde defalarca yapmışım biriktirmemişim eskisi gibi ...Bu yıla yeni sayfayla girmişim zaten ...

Dün saycoroxla rejime başaldık yeniden ben bu sefer kesin kararlıyım ...Geçen yıl kendime kilo verceğim diye söz vermişim bunu yapmazsam kendime yalan söylemiş olurum ...Hayata en çok kendimize söylediğimiz yalanlar bizi yoruruyor aşılması zor engeller oluyor ...Dün yaptığım rejimle aç kalmadan gayet güzel hem doydum hemde sağlıklı beslendim her şeyden ölçülü yedim 4 kaşık yemek bile yedim ...Bol salata yeme serbestisi var ...Sonuca göre buradan paylaşırım...

Şimdi sırada unutmuş olduğum veya küllenmiş olan dilimi canlandırmakta ...Bunun için plan yapmalıyım her gün bir saat çalışsam süper olur ...



Hiç yorum yok: