7 Ocak 2010 Perşembe

Günaydın günlüğüm

Dünden bitmiş bir vaziyette kalmaya çalıştım bugün ...Dün temizlik aşkım nüksetti başladım mutfaktan incik cıncık herşeyi temizledim daha bitmedi duvarlarını bile sildim...bakınca temizliğin görüntüsü bile hoş geliyor bu günde kalanını bitirince süper olacak çok hijenik bir yer olacak...Biraz sadeleştireyim derken yeni eklemelerle daha bir dolu oldu sıcacık kahve sohbetleri yaptığımız mutfağımız ...Çocuklar bir gün kendi hayatlarını kurduklarında en çok bu sohbetleri özleyeceğim herhalde ...

Şu an mutfak sanki üstündeki sis perdesi kalkmış bütün negatif enerjilerden arınmış bolluk ve bereketi bir yermiş gibi ...
Bu ara bütün evi temizlemem lazımevdeki negatif enerjileri yok etmeliyim evin havası değiştikçe bende canlanıyorum ...Sanki her kova suda kötü düşünceleri söküp atıyorum ...Bu ara temizliğe başladım ya neler hayatımdan çıkacak acaba ...Elime geçeni atarım temizlik boyunca ...Birde şu biriktirme huyumdan vazgeçebilsem ...
Şu bimden aldığım temizlik bezleri süper çamaşır suyu cif bulaşık deterjanı üçlüsüne sıkı dayanıyorlar ve mütiş temizliyorlar arkasını kurulamak gibi bir şeyde olmadığı için işimi çok kolaylaştırdılar ...Evimiz yol üstü olduğu için çok kirleniyor ancak bu yeni ürünler hayatımız kolaylaştırıyor...

Hayatımda yeni ürünler işimi kolaylaştırırken yeni öğrendiğim tekniklerde içimdeki birikmişlikleri söküp atıyor ...Bir yandan dış temizlik bir yandanda iç temizlik yapıyorum yakında pürü pak olacağım ...İşin ilginci geçmişe artık acımadan kanamadan daha sakin ve anlayışla baka biliyorum ...Geçmişimi sevgiyle kucaklamyı öğrendim ...Tamamen yok saymadan onlarla zenginleşmek güzel bir duygu...

Rejim gayet iyi gidiyor kendimi rejim yapıyormuşum gibi bile hissetmeden gidiyor ...Bu sefer çok karalıyım kendime verdiğim sözü tutmalıyım ...Kilolu olmaktan dolayı mutsuz değilim aslında ancak kendime verdiğim sözü tutmalıyım bu benim elimden gelen birşey neden yapmayayım...Kendimi biraz şımartmalıyım ...

Hiç yorum yok: